از من تا تو

از من تا تو

از من تا تو

از من تا تو

پیامک تبلیغاتی برای کارواش داران چه مزیت هایی دارد؟

پیامک تبلیغاتی برای کارواش داران چه مزیت هایی دارد؟

kiej_z5.jpg

موضوع مورد بحث در این مقاله در رابطه با پیامک تبلیغاتی می باشد.

احتمالا شما نیز اگر به واسطه ی بیزینس یا کسب و کار تان در رقابت های اقتصادی باشید، حتما با اصطلاح پیامک تبلیغاتی آشنا شده اید.

امروزه با نزدیک شدن رقابت لحظه ای و تنگاتنگ میان مشاغل مختلف، نمی توان گفت بازاریابی تنها مختص به کسب و کاری های خاص می باشد.

به عنوان مثال شاید برای تان عجیب باشد که کارواش ها نیز جز آن دسته از مشاغلی باشند که بتوانند برای ارائه خدمات از  پیامک تبلیغاتی استفاده کنند.

اما خوب کارواش ها هم برای بهبود وضعیت کسب و کارشان از پیامک تبلیغاتی استفاده میکنند.

مسلما در بازه ی زمانی کوتاهی متوجه خواهید شد که رونق کسب و کار در کارواش ها و تعداد مشتری هایی که جویای خدمات از کارواش مورد نظر می باشند،افزایش  قابل توجهی یافته اند.

 ماهیت استفاده از پیامک تبلیغاتی برای کارواش ها

شاید برای تان سوال پیش بیاید که استفاده از پیامک تبلیغاتی برای کارواش ها چه مزیت ها و فوایدی را برای شان در پی خواهد داشت.

طبیعتا اولین دلیل گام برداشتن به سوی چنین اقداماتی و استفاده از شیوه های بازاریابی پیامکی، این است که سود دهی کسب و کارتان را افزایش دهید و درآمد بیشتری را کسب کنید.

اما مسلما استفاده از پیامک تبلیغاتی اهداف دیگری را نیز در بر خواهد داشت که با روش هایی غیر مستقیم و هوشمندانه در قالب خدمات پیامک تبلیغاتی کسب و کار را به سمت موفقیت بیشتر و متداوم تر خواهد برد.

اصول کسب و کار یک کارواش را برای تبلیغ و بازاریابی در نظر بگیرید. چطور می توان با روشی هدفمند و برنامه ریزی شده به شیوه ای اصولی برای کارواش ها بازاریابی و تبلیغاتی مفید در پیش گرفت؟

روش های تبلیغات از گذشته تا به حال چه تغییری کرده است؟

تصور کنید که شیوه هایی مانند پخش تراکت های تبلیغاتی در سالهای گذشته تا چه اندازه مرسوم بوده، اما امروزه با پیشرفت های چشمگیری که در دنیای تبلیغات در دنیا رخ داده،  این شیوه ها در بازاریابی امروزی تقریبا منسوخ شده اند.

در دنیای تبلیغات امروز، مهمترین مساله کم کردن هزینه ها و بازیابی بیشتر است.

یکی از ابزارهایی که به کاهش چشم گیر هزینه ها کمک میکند ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند است.

چرا استفاده از پیامک تبلیغاتی را شیوه ای به صرفه در تبلیغات می دانند؟

شاید برای تان سوال پیش بیاید که قیمت اس ام اس تبلیغاتی چقدر می باشد و چرا شیوه تبلیغاتیمقرون به صرفه در بازاریابی به حساب میاید؟

ارسال اس ام اس یکی از تاثیر گذارترین انواع بازاریابی مستقیم است، که طبق تحقیقان بالغ بر 90% از این پیامک ها توسط کاربران روی گوشی موبایل باز میشود.

به طور میانگین هر فرد در طول روز، حدود 84 بار گوشی تلفن همراه خود را چک میکند، پس این یک موقعیت خوب برای نمایش دادن نام برندتان است.

با توجه به مزیت هایی که اس ام اس مارکتینگ یا همان تبلیغات پیامکی دارد، قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است.

کابردهای ویژه و مهم پیامک تبلیغاتی برای کارواش ها؟

از جمله مهم ترین کارهایی که می توانید با پیامک تبلیغاتی برای بهبود فعالیت های تان در کارواش ها انجام دهید را می توانید درموارد اشاره شده در زیر مشاهده نمایید:

معرفی کارواش تان همراه با خدماتی که ارائه می دهد:

این کار را میتوانید بر اساس شماره هایی که در یک محله ثبت شده است انجام دهید.بیزینس های محلی یا اصطلاحا  Local business ها میتوانند بهترین استفاده را از ارسال منطقه ای و محله ای داشته باشند.

فقط کافی است  شماره هایی که در بانک های سامانه پیامکی قرار دارد را به عنوان مخاطب انتخاب کنید و اقدام به ارسال کنید.

میتوانید از بانک های مختلف مانند بانک شماره منطقه ای، محله ای، کد پستی، و ارسال از روی نقشه استفاده کنید.

استفاده از پیامک تبلیغاتی برای اطلاع رسانی در خصوص ارائه انواع قیمت های شستشو در کارواش ها

در بازار رقابتی، میتوانید  با ارسال تخفیف ها و قیمت های رقابتی به مشتریان از رقبا یک قدم جلوتر باشید.

استفاده از پیامک تبلیغاتی در خصوص اطلاع رسانی برای آفرهای ویژه در کارواش ها

اگر آفر یا پیشنهاد ویژه ای برای مشتریان دارید، بمیتوانید بدون معطلی آنها را با خبر کنید. سرعت انتقال اطلاعات یم مزیت رقابتی برای شما به وجود میاورد. سریع ترین ابزار برای انتقال اطلاعات ارسال پیامک میباشد.

قبل از اقدام به خرید پنل اس ام اس حتما با دقت خیلی زیاد تمام سامانه هایی که این خدمات را ارائه میدهند بررسی کنید.

یک سامانه حرفه ای میبایست به طور تمام وقت پشتیبانی پنل اس ام اس را انجام دهد و در موارد اظطراری مشکلات را برای کاربران مرتفع کند.

برای اطلاع از خدمات سامانه پیامکی مدیانا کلیک کنید.

برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

  • معرفی شرکت

شرکت پتروسپنتا آذر با نام تجاری پتروساکو با تکیه بر دانش متخصصان شرکت و همچنین با تجربه‌ای قریب به 20 سال توانسته است نام نکویی در زمینه تولید، واردات و تامین تجهیزات نفت و گاز از خود برجای گذارد.

nwyt_d1.jpg

  • لوله

بی تردید خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شریان‌های مهم اقتصادی کشور و از سرمایه‌های ارزشمند ملـی بـه شـمارمی‌روند. بنابراین لازم است مجموعه‌های کارفرمائی، پیمانکـاری و بهـره بـرداری احسـاس مسئولیت نموده و ازمحصولات و ادواتی استفاده کنند که از پیشرفته‌ترین فناوری‌هـا برخوردار بوده و معتبرترین استانداردهای روز دنیا را دارد.

یکی از بخش‌های اصلی تشکیل دهنده یک مجموعه طراحی پروژه‌های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، بخش پایپینگ می‌باشد و لوله به عنوان  مهم‌ترین قسمت از مجموعه پایپینگ است که بخش وسیعی از طراحی پروژه‌ها را  به خود اختصاص می‌دهد و دارای انواع مختلفی است. بطور کل لوله‌ها در بخش صنعتی به دو دسته لوله‌های فلزی و لوله‌های غیرفلزی تقسیم می‌شوند که هرکدام کاربردهایی متفاوت و متنوعی دارند. که در ادامه تنها به بررسی ویژگی‌ها و کاربردهای لوله‌های فلزی می‌پردازیم.

  1. انواع لوله‌های فلزی
  1. لوله‌های فولادی ضد زنگ (Stainlss Steel)                                                      

این نوع فولاد ترکیبی از آلیاژ آهن، کرم و نیکل می‌باشد و بسته به میزان کرم و نیکل موجود در فولاد از انواع متنوعی برخوردار است. در واقع تعداد زیاد انواع و رده‌های فولاد ضد زنگ نشانگر آن است که این فولادها به طور وسیعی در صنایع مختلف کاربرد دارند.

با توجه به سختی فرآیند ساخت این نوع فولاد  معمولا از قیمت بالایی برخوردار می‌باشند، که همین موضوع سبب گشته تا در پروژه‌هایی که هزینه جزء پارامترهای کم اهمیت تلقی شود، بکار رود.

جالب است بدانید در صورتی‌که عملیات پرداخت سطحی بر روی لوله‌ها انجام گیرد این لوله‌ها قابلیت آن را دارند تا از نفود و رشد میکروب‌ها جلوگیری نمایند و امکان استفاده در صنایع غذایی و آشامیدنی را پیدا می‌کنند.

از خصوصیات این فولادها می‌توان به مقاومت بالای آن‌ها در برابر فشار، خوردگی و دمای بالا اشاره کرد.

  1. فولاد آلیاژی (Low Temperature Carbon Steel)                                

فولاد آلیاژی از کربن وآهن و برخی مواد و فلزات مانند سیلیس، مولبیدن، منگنز و … با عیار بسیار پایین ساخته می‌شود.

این نوع از لوله‌های فولاد آلیاژی به علت پایین بودن انبساط حرارتی آن‌ها نسبت به سایر فولادها بیشتر در خطوط گاز سرد و خشک مانندخطوط نیتروژن و سیالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده می‌گردند.

  1. فولادهای آلیاژی کربن دار( Alloy Steel)

فولادهای آلیاژی کربن دار، آلیاژهای دیگـری از آهن هسـتند که با افـزودن کربن، سـیلیس و فلزاتی همچون مولبیدن، نیکل، وانادیم، کرم و برخی دیگر از فلزات با عیار بالا ایجاد می‌شود.

  1. لوله‌های فولادی

مزیت استفاده از لوله‌های فولادی به پارامتر مقاومت و هزینه نسبی بستگی دارد. این نوع لوله‌ها  نسبت به پرتوهای UV و محیط‌های با دمای زیاد مقاوم هستند.

 از دیگر مزیت‌های این نوع لوله‌ها می‌توان به قابلیت جوشکاری، مقاومت در برابر خوردگی، دوام و هزینه مناسب اشاره کرد.

  بطور کل لوله هـای فولادی را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لوله‌هـای درزدار و لوله‌هــای بدون درز تقسیم می‌نمایند.

  1. لوله‌هــای بدون درز

لوله فولادی بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان یا سیم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معنی عدم وجود درزهای جوش است.

 در فرایند تولید این دسته از محصولات از مقاطع فولادی اعم از شمش استفاده می‌شود و پس از حرارت و کشش و سایر فرایندها به لوله فولادی تبدیل می‌شود.

همچنین از این لوله‌ها معمولا در شرایطی استفاده می‌شود که دما و فشار افزایش می‌یابند.

لوله‌های فولادی بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به کار می‌روند:

عملیات‌های بالادستی (لوله‌های نفتی) (OTCG)

عملیات‌های میانی (انتقال و توزیع سیالات مانند نفت، گاز، بخار، اسیدها، دوغاب‌ها)

عملیات‌های پایین دستی (لوله‌های فرایندی برای تصفیه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)

کاربردهای لوله کشی عمومی در زمینه تأسیسات

  1. لوله‌های درزدار

لوله‌های درزدار ((welded pipe،  به لوله‌هایی گفته می‌شود که از شکل‌دهی و جوش دادن ورق‌های فولادی با ضخامت‌ها و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند.

بدین صورت که ابتدا ورقه‌هایی با ضخامت‌های متفاوت و بر پایه اندازه نهایی لوله برش داده می‌شوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده  و بعد از آن درز به وجود آمده جوشکاری می‌شود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادی ساخته شده و به همین دلیل لوله به شکل یکنواخت نبوده و درزدار است.

لوله درزدار، دارای سختی زیادی هستند و می‌توانند نیرو و فشار بالایی را تحمل کنند و با توجه به وزن کمی که دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.

لوله‌های درزدار بر اساسی نوع روشی که به واسطه آن ورق‌های فولادی به هم جوش داده می‌شوند به دسته‌های جوشکاری الکتریکی، زیرپودری و ذوبی الکتریکی تقسیم می‌شوند که در ادامه به اختصار تشریح شده‌اند.

  • جوشکاری الکتریکی (Electric Resistance Welded)

 در فرآیند جوشکاری الکتریکی لبه‌های ورق در اثر حرارت یک  دستگاه جوش الکتریکی به حالت مذاب درآمده و به یکدیگر جوش می‌خورند، به لوله‌هایی که بر اثر جوشکاری الکتریکی حاصل می‌شوند به اختصار ERW گفته می‌شود.

  • جوشکاری زیرپودری (Submerged Arc Welding)

 یکی از پرکاربردترین روش‌های جوشکاری در صنعت است. در این روش وقتی لبه‌های ورق با یکدیگر نور می شوند شکافی V شکل بین آن‌ها به وجود می‌آید که با دستگاه جوش قوس الکتریکی شکاف را با زیر پودرهای مخصوص پر می‌کند.

  • جوشکاری ذوبی الکتریکی  (Electric Fusion Welding) 

 از این روش جوشکاری در تولید لوله درز مستقیم و یا درز مخفی استفاده می‌شود. لوله‌های درزداری  که به وسیله این نوع جوش کاری تولید می‌شوند به لوله های EFW معروفند.

  1. اتصالات فشار قوی

اتصالات فشار قوی دستهای از اتصالات صنعتی هستند که نقش مهمی در رشد صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.

 اگرچه اتصالات فشار قوی تجهیزات بسیار کوچکی هستند اما قلب صنایع انتقال سیالات محسوب می‌شوند؛ این اتصالات معمولاً از فولاد و آلیاژهای خاص ساخته میشوند که بسته به فشار سیال و اندازه سایر تجهیزات دارای انواع مختلفی هستند.

 از جمله اتصالات فشار قوی که توسط شرکت پتروسا تأمین و تولید می‌گردد می توان به انواع  زانویی (جوشی و دنده ای)، فلنج (کور، لبه دار، گلودارو ساکت)، سه راهی، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره کرد.

 از آن‌جا که جابه‌جایی این سیالات همواره با فشار زیادی و درجه حرارت بالا صورت می‌گیرد لازم است تا با بررسی دقیق میزان جابه‌جایی از متناسب‌ترین نوع از اتصالات استفاده شود.

  • برخی از مشتریان ما

گروه مپنا، ماموت، شرکت نفت ایرانول،گلوبال پترو تک و...

باتوجه به تنوع و پیچیدگی‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 86073350-021 و یا از طریق سایت info@petrosaco.com  با ما تماس حاصل نمایید.

آدرس سایت فارسی: petrosaco.com/fa

آدرس سایت انگلیسی: petrosaco.com

فیلیموباکس با تلویزیون کاتودی (همون قدیمیا) و اولین تجربه اندروید تی‌وی

فیلیموباکس با تلویزیون کاتودی (همون قدیمیا) و اولین تجربه اندروید تی‌وی

3jj5_a5.jpg

اواسط تابستان ???? تصمیم گرفتم تا از سرویس‌هایی مثل فیلیمو روی تلویزیون خانه استفاده کنم که یک تلویزیون قدیمی کاتودی هست و فقط ورودی تصویر AV دارد. دو گزینه داشتم:

  • خرید مبدل HDMI به AV تا بتونم یک کامپیوتر قدیمی بدون استفاده را برای این کار اختصاص بدهم.
  • خرید یک TV Box با خروجی AV

دلایل زیر باعث شد تا به سراغ تی‌وی باکس بروم:

  • کاربر این سیستم خانواده بود که کار کردن با یک کامپیوتر برایشان سخت تر از تی‌وی باکس است.
  • فضایی که یک سیستم قدیمی در دکور خانه می‌گیره مطلوب نیست.

در نهایت شروع به جستجو در گزینه‌های موجود در بازار کردم و به دو گزینه زیر رسیدم:

  • Mi Box S
  • Filimo Box

البته من جستجو زیاد عمیقی انجام ندادم و قصد هم نداشتم گزینه‌هایم را زیاد کنم. به برند شیائومی اعتماد دارم و از قدیم تناسب میان قیمت پایین و کیفیت قابل قبولش رو دوست داشتم.

برند فیلیموباکس هم بخاطر تبلیغات گسترده‌اش تقریبا اولین گزینه‌ای بود که برای بررسی به ذهنم می‌رسید.

من چند پارامتر ساده برای انتخاب داشتم:

  • خروجی AV داشته باشه.
  • سیستم عامل اندروید داشته باشه و محدودیت نرم‌افزاری نداشته باشد. (مثلا نتوانم یک اپ خاص نصب کنم)

بعد از بررسی‌هایی که بین دو گزینه‌ انجام دادم به این نکات رسیدم

  • سخت افزار مشابه
  • قیمت ارزان‌تر فیلیموباکس (تقریبا ???)
  • اشتراک سه‌ماهه رایگان فیلیموباکس (به ارزش ??.??? تومان)

برای اینکه از فیلیموباکس اطمینان حاصل بکنم این توییت رو کردم و یکی از دوستان هم این ویدئو نقد را برایم فرستاد که در نهایت به همه سوال‌ها و شک‌هایم در مورد فیلیموباکس جواب داد.

در نهایت از مسیر این صفحه و بعد از اون هم سایت دیجیکالا فیلیموباکس را سفارش دادم.

اولین تجربه من در استفاده از فیلیموباکس

از بسته بندی دستگاه و محتوایات آن که بگذریم راه‌اندازی دستگاه بسیار ساده است. (البته باید بگم که دیزاین دستگاه بخصوص رنگ چراغ‌های روی آن که هنگام روشن شدن نارنجی می‌شود را بسیار دوست دارم)

هنگام اتصال به AV نیاز بود که سایز تصویر رو بصورت دستی به ??:? تقییر بدهم. ابتدا سایز تصویر دستگاه اذیتم کرد چون قسمتی از حاشیه تصویر خارج از کادر تلویزیون هست و شما کل تصویر را، حداقل در بخش برنامه‌ها و فضای اندروید تی‌وی ندارید. این مشکل زمانی بیشتر خودش را نمایش می‌دهد که سراغ دیگر برنامه‌هایی مثل مرورگر می‌روید و عملا بخش از تصویر را ندارید.

گام‌های راه‌‌اندازی بعدی بسیار ساده بود. عضویت در سایت فیلیمو، بعد از آن وارد کردن کد اشتراک سه ماهه، پس از آن هم ورود به حساب کاربری فیلیمو بر روی دستگاه و تمام ...

البته چند گام دیگر هم بود که شاید بد نباشد تا در راهنما صحبتی در مورد آن‌ها می‌شد و یا حتی در هنگام راه‌اندازی دستگاه از قبل این گام‌ها برداشته می‌شد، موارد همانند:

  • ورود به حساب کاربری گوگل
  • اجازه نصب به روزرسانی

البته اگر هر یک از این اصلاحات باعث ایجاد محدودیتی در سیستم عامل اندروید تی‌وی شود، شخصا ترجیح می‌دهم که این کار انجام نشود.

ای کاش‌های ...

در ادامه می‌خواهم مشکلات و یا چیزهایی که آرزو می‌کنم تا در دسترس قرار بگیرند را می‌نویسم

محتوای بیشتر لطفا!

یکی از مشکلات من با فیلیمو کمبود محتوا در مورد دستگاه و نحوه استفاده از برنامه آن می‌باشد. شاید بد نباشد که مجموعه فیلیمو محتواهایی در مورد دستگاهشان و برنامه نصب شده بر روی آن تولید کنند.(البته من محتوایی پیدا نکردم و شاید این محتواها موجود باشد که باز هم نشان از ضعف در رساندن محتوا به مخاطب است)

مواردی که علاقمند هستم در سایت فیلیمو بتوانم در مورد آن‌ها محتواهایی پیدا کنم و یا به شکل دیگر این موارد به من رسانده شود:

  • نحوه استفاده از برنامه فیلیمو بر روی اندروید تی‌وی، به عنوان مثال من هنوز نمی‌دانم چطور می‌توانم در فیلیمو یک فیلم را به لیست علاقه‌مندی‌هایم اضافه کنم.
  • نحوه استفاده از جستجو صوتی، این امکان فوق‌العاده است و در تجربه‌ای که من داشتم واقعا خوب کار می‌کند.
  • نحوه به روزرسانی کل برنامه‌ها
  • چطور کیفیت فیلم در حال پخش تعیین می‌شود؟

لطفا این امکانات را اضافه کنید!

امیدوارم این امکانات در آینده به برنامه فیلیمو بر روی اندروید تی‌وی اضافه شود:

  • ذخیره آفلاین فیلم‌ها بر روی دستگاه. زمان‌هایی است که مصرف اینترنت در خانه زیاد است و پهنای باند محدود می‌شود.امکان ذخیره به من کمک می‌کند تا بتوانم از قبل محتوای مورد نظرم را ذخیره بکنم و از آن در زمان مورد نظرم استفاده بکنم.
  • میزان ترافیک مصرفی (به درد هر کسی نمی‌خوره و برای کاربری مثل من مهم است که بدانم چقدر ترافیک مصرف کرده‌ام)
  • کنترل فیلیمو اندروید تی‌وی با استفاده از برنامه موبایل و سایت فیلیمو! این امکان جذابی است که مزیت مهم دارد. اول آنکه وابستگی کاربر به کنترل را کم می‌کند، دوم جستجو کردن در بین محتواهای موجود از طریق برنامه موبایل و یا سایت بسیار راحت تر است. فرض کنید کاربر یک فیلم یا سریال را انتخاب می‌کند و بعد با انتخاب گزینه پخش بر روی فیلیموباکس آن شروع به پخش می‌کند.
  • امکان اضافه کردن محتوایی به لیست علاقه‌مندی‌هایم (شاید این امکان وجود داشته باشد ولی من نتوانستم در زمان نوشتن این متن آن را پیدا کنم)
  • تغییر نام‌کاربری (البته یک جایی در سایت این کار را انجام دادم ولی فکر کنم جایی اعمال نشد! خب شاید عجیب باشد ولی من دوست دارم بتوانم آواتر بگذارم و نام کاربری‌ام را تغییر دهم، نمای برنامه را زیباتر می‌کند!)

مشکلات فیلیموباکس!

  • همان طور که در ابتدا اشاره کردن کادر نمایشی بر روی خروجی AV مشکل دارد و شما همه تصویر را بر روی تلویزیون خود نمی‌بینید (حداقل بر روی تلویزیون من این شکلی است)
  • دستیار گوگل برای من کار نمی‌کند

چرا این اپ را معرفی نمی‌کنید؟

یکی از سختی‌های استفاده از اندروید تی‌وی تایپ کردن هست که تا حد زیادی با جستجو صوتی در حین استفاده از فیلیمو این مشکل حل می‌شود ولی اگه بخواهید چیزی تایپ کنید واقعا سخت و زمان بر هست که به راحتی می‌توانید با نصب برنامه Android TV Remote Control بر روی گوشی اندروید آن را تبدیل به کنترل تلویزیون بکنید. نسخه iOS رو هم می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

آیا فیلیموباکس را توصیه می‌کنم؟

بله ...

البته من تجربه استفاده از دستگاه دیگری را ندارم و فرد مناسبی برای پاسخ به این سوال نیستم ولی فیلیموباکس کاملا کارهایی که من نیاز دارم را انجام می‌دهد و آن هم دیدن فیلم و سریال است.

و از این خرید بسیار راضی هستم.

 

 

همه چیزهایی که باید در مورد بازاریابی پیامکی در راستای کسب و کارتان بدانید

همه چیزهایی که باید در مورد بازاریابی پیامکی در راستای کسب و کارتان بدانید.

gc5z_b4.jpg

در این بخش قصد داریم شما را با بازاریابی پیامکی بیشتر آشنا کنیم.

بازاریابی پیامکی شیوه ای از بازاریابی است که این روزها به دلیل مقرون به صرفه بودن، با استقبال فراوانی رو به رو شده است.

حتما می دانید یکی از اصلی ترین نیاز ها برای صاحبین کسب و کار این است که بتوانند در گام اول نام برند، شرکت، خدمات و محصولات شان را با  هزینه ی کمتر  معرفی کنند.

از این جهت است که قصد داریم شما را با بازاریابی پیامکی و مزایای آن آشنا کنیم.

اگر شما نیز به واسطه  بیزینسی که دارید، نیاز به معرفی خود و کسب و کار تان دارید  استفاده از اس ام اس مارکتینگ را به شما پیشنهاد میکنیم.

یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبین کسب و کار، بالا بودن هزینه ها هست، دراین نوع بازاریابی احتیاجی به صرف هزینه های سنگین برای تبلیغات نمیباشد.

با اختصاص دادن هزینه مقرون به صرفه میتوانید تعداد قابل توجهی از مخاطبان را هدف قرار دهید.

ماهیت بازاریابی پیامکی

برخلاف فکر عموم، بازاریابی پیامکی فقط ارسال پیامک های تبلیغاتی نیست، در بازاریابی پیامکی شما به واسطه ارسال و دریافت پیامک می توانید یک ارتباط با مشتریان و کاربران خود ایجاد کنید و رضایت بیشتر آن ها را کسب کنید.

چنانچه اصول بازاریابی پیامکی را به درستی رعایت کنید، این روش از موثرترین و ارزانترین روش های بازاریابی و رونق کسب کار است.

بازاریابی پیامکی یکی از شیوه های مدرن بازاریابی می باشد که در سال های اخیر در کشور های توسعه یافته و در حال توسعه مورد استقبال قرار گرفته است.

در کشور ما نیز امروزه صاحبان کسب و کار بسیار مشتاق هستند تا به روش بازاریابی پیامکی اقدام به معرفی و تبلیغات کسب و کار و خدماتشان نمایند.

در ابتدا استفاده از سامانه پیامکی، خرید و واگذاری پنل اس ام اس به صورت انحصاری فقط توسط چند شرکت خاص انجام میشد.

این امر باعث ایجاد محدودیت در استفاده از پنل پیامک برای عموم میشد.

در حال حاضر برای خرید پنل پیامک هیچ محدودیتی وجود ندارد، فقط کافیست در فضای اینترنت سرچ کنید تا به راحتی به یکی از این سامانه ها دسترسی پیدا کنید.

در بازاریابی پیامکی شما می توانید با خرید سامانه ارسال پیامک(پنل پیامک)،با حداقل هزینه و صرف انرژی در مقایسه با سایر شیوه های تبلیغاتی شاهد بازدهی بیشتری باشید.

اولین اقدام شما برای تبلیغات در قالب بازاریابی پیامکی این است که در جهت خرید سامانه های پیامکی اقدامات لازم را انجام دهید.

یک پنل اس ام اس به شما امکان ارسال انبوه پیامک،دریافت پیامک از سمت مخاطبان،گزارش گیری و بسیاری موارد دیگر را میدهد.

چرا بازاریابی پیامکی به صرفه تر است؟

دلایل بسیاری  وجود دارد که چرا بازاریابی پیامکی در مقایسه با سایر شیوه های تبلیغاتی و بازاریابی به صرفه تر و کم هزینه تر است.

اما شاید یکی از دلایل مهم آن این باشد که شما در این روش با خرید یک پنل پیامک برای استفاده از خدمات بازاریابی پیامکی تنها یکبار هزینه  خریداری را پرداخت می کنید.

سپس می توانید به صورت نا محدود و بسته به شرایط پنلی که خریداری کرده اید، اقدام به ارسال اس ام اس و  معرفی کسب و کار یا خدمات و یا محصول خود نمایید.

این را در نظر داشته باشید که با خرید یک پنل اس ام اس حرفه ای، تعرفه ارسال شما هم میتواند کاهش پیدا کنید.

نکته ی حائز اهمیت دیگری که اس ام اس مارکتینگ را برایتان به صرفه تر از سایر روش های بازاریابی می کند این است که  پوشش دهی بالایی دارد.

شما در یک بار اقدام به ارسال اس ام اس می توانید خدمات، محصول، کسب و کار و هر آنچه در نظر دارید را در چند ثانیه در معرض دید هزاران نفر قرار دهید و سپس شاهد باردهی بیشتر باشید.

این در صورتی ست که شما برای به اشتراک گذاشتن تبلیغات خود در این حجم بالا و در هر شیوه ی دیگرینیاز به صرف هزینه های  بیشتری بودید.

اما اس ام اس مارکتینگ این امکان را برای کاربرانش به وجود آورده تا با کمترین هزینه به بالاترین انتظار خود از بازاریابی به شیوه ای کاملا مدرن دست یابند.

خدمات نظافت منزل با «خدمت از ما»

خدمات نظافت منزل با «خدمت از ما»

خدمات نظافت منزل موارد متعددی را شامل می‌شود؛ از نظافت منزل و وسایل آن گرفته تا نظافت راه‌پله و شستشوی نما. پیش‌تر پیدا کردن بهترین‌های نظافت منزل چالشی وقت‌گیر محسوب می‌شد، اما با کمک بازار آنلاین «خدمت از ما» دیگر اینگونه نیست. علاوه بر دریافت خدمات بهترین متخصصان قالیشویی، نظافت راه‌پله، سمپاشی منازل و مبل شویی «خدمت از ما»، شما می‌توانید هزینه این خدمات را نیز از چند متخصص به رایگان استعلام کنید. در این مطلب قصد داریم تعدادی از محبوب‌ترین خدمات دسته نظافت منزل یعنی قالیشویی، نظافت راه‌پله، سمپاشی منازل و مبل شویی «خدمت از ما» را بررسی کنیم.

 

7kd4_a8.jpg

 

مبل شویی «خدمت از ما»

مبل‌ها بخش مهمی از منزل ما و دکوراسیون آن را تشکیل می‌دهند. به علت استفاده زیاد، امکان کثیف شدن آنها بسیار زیاد است. درصورتی‌که آلودگی روی مبل به‌گونه‌ای باشد که با دستگاه‌های خشکشویی پاک نشود، به‌ویژه زمانی که رنگ مبل روشن است، شما به خدمات مبل شویی «خدمت از ما» نیاز خواهید داشت. مبل شویی خدمت از ما به معنی شستشوی مبلمان با آب است. برخی از مشخصات مبل شویی «خدمت از ما» عبارت‌اند از:

  • داشتن اطلاعات کافی در مورد انواع مبل
  • کنترل درجه حرارت فوم شستشو و غلظت آن
  • استفاده از شوینده‌های مناسب برای شستشوی مبلمان
  • نظافت محل پس از اتمام کار مبل شویی «خدمت از ما»

با استفاده از خدمات مبل شویی «خدمت از ما»، کار شستشوی مبلمان شما با بهترین موارد و به‌صورت اصولی انجام خواهد شد تا علاوه بر ضدعفونی، آسیبی به آن نیز نرسد. همچنین، از آنجا که «خدمت از ما» شهرهای مختلف کشور را پوشش می‌دهد، شما می‌توانید با خیال راحت از خدمات مبل شویی در منزل کرج، مبل شویی در منزل تهران، مبل شویی در منزل شیراز، مبل شویی در منزل تهران، مبل شویی در منزل اصفهان و... استفاده کنید. مبل شویی «خدمت از ما» برای شستشوی انواع مبلمان چرم، پارچه‌ای، فوم و حتی سرویس‌های نهارخوری مناسب است.

 

 

قالیشویی

علاوه بر مبل شویی «خدمت از ما»، قالیشویی یکی دیگر از خدماتیست محبوب برای نظافت اساسی منزل است. استفاده از خدمات قالیشویی برای اکثر افراد که آپارتمان‌نشین هستند، یک گزینه بسیار مناسب است. همچنین، گاهی به دلیل ارزشمند بودن یک فرش حتما باید کار شستن آن را به یک قالیشویی خوش‌نام سپرد. خدمات قالیشویی به طور کلی شامل شستشو، غبارروبی و لکه‌گیری می‌شود. در ادامه روش‌های قالیشویی را معرفی می‌کنیم:

1. قالیشویی سنتی

این روش قالیشویی همان روند آویزان کردن فرش، زدن آن برای غبارروبی، پهن کردن فرش روی زمین، خیس کردن آن، پاشیدن مواد شوینده، شستن با فرچه و نهایتا پهن کردن برای خشک شدن است. بعضی شرکت‌ها از این روش برای قالیشویی استفاده کرده و فقط در مرحله نهایی از دیگ خشک‌کن استفاده می‌کنند.

2. قالیشویی نیمه اتوماتیک

در این روش قالیشویی از نیروی انسانی در کنار وسایل اتوماتیک کمک گرفته می‌شود. افراد به کمک ابزار برقی مانند فرچه و شلاق زن جهت آب‌گیری فرش، قالیشویی را انجام می‌دهد. در واقع یک نیروی انسانی در کنار وسایل برقی کار قالیشویی کرج و یا شهرهای دیگر را انجام می‌دهد.

3. قالیشویی اتوماتیک

در قالیشویی اتوماتیک که به قالیشویی مکانیزه هم معروف است، تمام مراحل شستشوی فرش توسط ماشین انجام شده، و نیروی انسانی تنها در قسمت جابه‌جایی فعالیت می‌کند. در قالیشویی اتوماتیک که به دو روش صفحه‌ای و دیسکی انجام می‌شود، فرش شسته شده و سپس در خشک‌کن خشک می‌شود.

 

 

نظافت راه‌پله

علاوه بر مبل شویی «خدمت از ما» و قالیشویی که به فضای داخلی منزل مربوط می‌شوند، فضای خارجی خانه را نیز نباید فراموش کرد. اولین جایی که به محض ورود به ساختمان دیده می‌شود، مشاعات و راه پله‎هاست. همچنین، از آنجا ‌که راه‌پله همواره محل رفت‌وآمد هست، نظافت راه‌پله اهمیت بالایی دارد. نظافت راه‌پله در آپارتمان‌های مسکونی و ادارات شامل خدمات زیر می‌شود:

  • نظافت پله‌ها، راهروها و پاگردها
  • پاک کردن قرنیزها و نرده‌ها
  • نظافت دیواره‌های راه‌پله
  • پاک کردن شیشه‌ها از داخل
  • شستشوی درب و کابین آسانسور
  • شستن درب ورودی و محوطه ورودی ساختمان

اگر ساکن تهران هستید، هزینه نظافت راه‌پله مرکز تهران، نظافت راه‌پله غرب تهران، نظافت راه‌پله شرق تهران و مناطق دیگر بسیار مناسب است. نظافت راه‌پله در مشهد و سایر شهرهای تحت پوشش نیز به همین صورت است. قیمت نظافت راه‌پله با توجه ساعت کار، تعداد طبقات و همچنین تعداد طبقات پارکینگ مشخص می‌شود.

«خدمت از ما» خدمات نظافت راه‌پله و مشاعات برای ساختمان‌های اداری، مسکونی و... توسط نظافتچی‌های مورداعتماد ارائه می‌دهد. با مطالعه نظرات مشتریان قبلی در نظافت راه‌پله نیز دیگر نیازی به جستجو برای یافتن نیروهای کاری و وظیفه‌شناس نیست. درخواست خود را ثبت کنید، پیشنهاد قیمت بگیرید و از میان برترین شرکت‌ها متعهدترین نیروی نظافت راه‌پله را انتخاب کنید.

 

سمپاشی منازل

سمپاشی منازل در چک‌لیست کارهای مربوط به نظافت منزل معمولا در صدر قرار می‌گیرد. همان‌طور که می‌دانید، سمپاشی منازل برای ریشه کنی ساس، سوسک و سایر حشرات موذی انجام می‌شود. نکته مهم در روش سمپاشی منازل، انجام آن به گونه‌ایست که برای ساکنان منزل کوچکترین ضرری نداشته باشد. به همین دلیل، رعایت اصول سمپاشی منازل در انجام اینکار بسیار مهم است.

اگر به موقع برای سمپاشی منازل دست به کار نشوید، ممکن است این حشرات مشکلاتی در سلامت ساکنان ایجاد کنند. برای مثال، سوسک‌ها به دلیل اینکه می‌توانند در مکان‌های از جمله مانند حمام، انبارها و محل‌های پخت و پز حضور ساکن شوند (با توجه به اینکه با مکان‌های آلوده‌ای مانند فاضلاب در تماس هستند) به سادگی می‌توانند منتقل‌کننده بیماری به ساکنان یک خانه باشند. قیمت سمپاشی منازل در اصفهان و سایر شهرها به متراژ محل، نوع افت و نوع سمی به کار برده شده است بستگی دارد.

 

سخن پایانی

این روزها با شیوع ویروس کرونا دغدغه نظافت منزل و سفارشاتی مانند قالیشویی، نظافت راه‌پله، سمپاشی منازل و مبل شویی «خدمت از ما» نسبت به گذشته چند برابر شده است. شما می‌توانید در بازار آنلاین «خدمت از ما» متخصصان قالیشویی، نظافت راه‌پله، سمپاشی منازل و مبل شویی را پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید قیمت خدمات را پیش از نهایی کردن درخواست از آنها استعلام کنید. «خدمت از ما» همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر مشاهده اطلاعات متخصصان قالیشویی، نظافت راه‌پله، سمپاشی منازل و مبل شویی، نظرات مشتریان قبلی آنها را بررسی کنید، تا بتوانید بهترین فرد را برای نظافت منزل‌تان انتخاب کنید.

 

منبع: https://q.utoronto.ca/eportfolios/3330/Home_cleaning_services_with