از من تا تو

از من تا تو

از من تا تو

از من تا تو

نام انواع عطر و ادکلن – اصطلاحات رایج روی جعبه و شیشه عطر به چه معناست؟


نام انواع عطر و ادکلن – اصطلاحات رایج روی جعبه و شیشه عطر به چه معناست؟

انواع عطر و دانستن نام انواع عطر و ادکلن و اصطلاحات مربوط به عطر هنگام خرید عطر و خرید ادکلن از فروشگاهها مانند یک کتابچه راهنما عمل میکند.

انواع عطر و نام انواع عطر از جستجوهای مکرر در گوگل است. شما هم هنگام خرید عطر یا جستجوی آنلاین در اینترنت با کلماتی در اسامی عطرها مواجه شده باشید که به نظر در اسم چند عطر دیگر قبلا آن را مشاهده کرده اید. و هم برای دانستن علت کاربرد آن کنجکاو شده باشید و هم دوست داشته باشید معنای آن ها را بدانید.

هر زمان که قصد خرید انواع عطر  داریم، بعد از تعریف بوی مورد نظرمان به فروشنده، از او می‌خواهیم عطری را پیشنهاد کند که ماندگاری بالایی داشته باشد و حداقل به میزان هزینه‌ای که برای آن در نظر می‌گیریم، بتوانیم از رایحه خوشش لذت ببریم. خرید عطر می‌تواند با اصول و ترفندهایی همراه باشد که در انتخاب یک عطر مناسب تأثیرگذار است. با وجود اینکه شرط اول انتخاب عطر برای هر فردی بوی آن است، ولی مسائل دیگری از قبیل قیمت عطر و ماندگاری آن هم به نوبه خود از اهمیت بالایی برخوردار است. برای اینکه بتوانید انتخاب صحیحی داشته باشید و با آگاهی به مغازه و فروشگاه فروش عطر روانه شوید، لازم است اطلاعاتی در زمینه انواع عطر  به دست آورید

گاهی اوقات هم این کلمات و تشابهات اسمی که در انواع عطر و ادکلن بر روی جعبه و شیشه دیده میشود  شما را سر در گم  میکند مخصوصا وقتی که می بینید ظاهر برخی عطرها خیلی به هم شبیه هستند. اینجاست که دوست دارید تا بفهمید چه منطقی پشت اسم گذاری عطرها و برخی اصطلاحات عطر  بین کمپانی های تولید عطر رایج است.

واقعیت امر این است که این اسامی با منطق استفاده می شود. و معانی به خصوصی دارد که دانستن آن شما را در انتخاب عطر دلخواهتان کمک می کند. همینطور وقتی که روی جعبه یا شیشه ی عطرها کلماتی را مشاهده می کنید که هم زیاد تکرار می شوند و هم برای شما نا مانوس هستند.حتی وقتی که میخواهید اسم عطر خود را به سایرین بگویید با این مشکل مواجه هستید که ذکر این کلمات ضروری است یا خیر. در ضمن خیلی بیشتر دلتان می خواهد که وقتی آن را برای دیگران بازگو می کنید استرس غلط تلفظ کردن آن را نداشته باشید.

ما در نوشته پیش رو دانستن نام انواع عطر به زبان فرانسه و ایتالیایی و انگلیسی را برای شما تا حدودی حل کرده ایم. شما با خواندن این مقاله دیگر به سادگی می توانید عطرهای گوناگون را با تلفظ صحیح بخوانید، با اصطلاحات عطر ها آشنا شوید و به طور کامل اسم آن را با معانی درست این اصطلاحات درک کرده و تلفظ کنید. و متوجه تفاوت دقیق عطرهای گوناگون با اسم های مشابه شده و آن ها به راحتی تلفظ هم بکنید.

انواع عطر | نام انواع عطر

انواع عطر | نام انواع عطر

به تصویر بالا با دقت توجه کنید. روی جعبه و شیشه عطر معمولا نام و اطلاعات کلی عطر ذکر میشود در حالی که در پشت جعبه معمولا اطلاعات مربوط به محتویات و شرکت سازنده و بارکد آورده میشود. زیر جعبه معمولا جای مختص بچ کد و بارکد محصول است و اطلاعات دقیقی از سال ساخت به شما میدهد.

نام انواع ادکلن – اصطلاحات رایج روی جعبه و شیشه عطر

Pour (تلفظ فرانسوی: پووغ)
به زبان فرانسوی حرف اضافه به معنای ” برای” می باشد.

Homme (تلفظ فرانسوی: اوم)
به زبان فرانسوی به معنای ” مرد” می باشد. بر این اساس ترکیب Pour Homme که روی عطرهای مردانه زیاد دیده می شود به معنی ” برای مرد” می باشد. مثال: azzaro pour homme

Femme (تلفظ: فم)
به زبان فرانسوی به معنای ” زن” می باشد. بر این اساس ترکیب Pour femme که روی عطرهای زنانه زیاد دیده می شود، به معنی ” برای زن” می باشد.

Uomo (تلفظ ایتالیایی: اوومّو)
به زبان ایتالیایی به معنای ” مرد” می باشد.

Donna (تلفظ ایتالیایی: دُنّا)
به زبان ایتالیایی  به معنای ” زن” می باشد. مثال: valentino uomo ,valentino donna

Eau (تلفظ:  O)
به زبان فرانوسوی به معنای ” آب” می باشد. وقتی در اسم یک عطر این کلمه به صورت تنها استفاده شود، به معنی ملایم تر بودن آن عطر به نسبت سری های قبلی آن است. توجه به این نکته مهم است که چنانچه بدین صورت ذکر شود ” Eau de Toilette”  یا ” Eau de Parfum” معنی متفاوتی دارد. و نشان دهنده استانداردی از غلظت روغن عصاره ی عطر یا همان Essential oil می باشد.

L’Eau (تلفظ: لُ)
وقتی کلمه ی Eau همراه با پیشوند L همراه باشد.معرفه می شود. در حقیقت کارکرد “L ” قبل کلمه در زبان فرانسه مانند کاربرد “The” در زبان انگلیسی است. اما علت اصلی استفاده از این پیشوند در اسم برخی از عطرها تاکید روی آن است.

Cologne
اسم شهری در آلمان است. و جایی که اولین عطر به صورت صنعتی و مدرن امروزی در آن تولید شده. که به مرور زمان به مترادفی برای کلمه ی عطر به معنای امروزی تبدیل شده است.(در امریکا به عطر مردانه گفته میشود) اگر روی شیشه ی عطر خود این کلمه را به صورت تنها دیدید، به معنی عطر می باشد.

برخی سازنده ها نسخه کلون یا به صورت عامیانه کلوژن محصول خود را تولید میکنند که معمولا بهترین رایحه در نسخه کلون وجود دارد به طور مثال گرلن ایده ال مردانه کلون.

Eau de Cologne
وقتی روی شیشه ی عطر این عبارت را دیدید به معنای غلظت کمتر روغن عطر کمتر از Eau de Toilette می باشد. و حدودا بین ? تا ? درصد است.

Fraiche (تلفظ به فرانسوی: ف غِیش)
به زبان فرانسوی به معنای تازه می باشد. عطرهایی که این کلمه در اسم آن ها هست دارای رایحه ای خنک می باشند و حس تازگی و طراوت ایجاد می کنند.

Eau Fraiche (تلفظ به فرانسوی: اُ ف غِیش)
به زبان فرانسوی به معنای آب تازه است. هنگامی که این ترکیب را در اسم عطر مشاهده کردید، به این معناست که غلظت روغن عطر در آن از حالت Eau de Toilette کمتر است.

Toilette (تلفظ: تویلت)
به فرانسوی به معنای توالت (دستشویی) یا هر آنچه به تمیزی برگردد می باشد. البته ترکیب این کلمه با Eau de معنی کاملا متفاوتی را ایجاد می کند. و آن عطر است. عطری که غلظت روغن عطر یا Essential oil  در آن بین ? تا ? درصد می باشد.

EDT
مخفف کلمه ی Eau de Toilette می باشد.

Parfum  (تلفظ: پاغفوم)
این کلمه معادل فرانسوی Perfume و به معنای عطر است. وقتی روی شیشه ی یا جعبه ی عطر به تنهایی این کلمه را مشاهده کردید به این معناست که غلظت ماده ی عطری یا Essential oil در آن عطر بیشترین میزان ممکن یعنی بین ?? تا ?? درصد می باشد.

Eau de Parfum (اُ دُ پاغفوم)
هنگامی که روی شیشه با ترکیب Eau de parfum مواجه شدید. یعنی غلظت ماده عطری یا همان Essential Oil  در عطر بین ? تا ?? درصد است.

EDP
مخفف کلمه ی Eau de Parfum می باشد.

Le Parfum (تلفظ به فرانسوی: لِ پاغفوم)
به همان معنای Eue de Parfume  می باشد. این ترکیب در اسم عطر استفاده می شود. Le  که در ابتدا آماده نقش The را در انگلیسی دارد. و کلمه را معرفه می کند. تاکید در اینگونه عطرها بروی Eau de Parfum  بودن آن ها به نسبت مدل های قبلی است.

Elixir (تلفظ فرانسوی: الیکسیغ)
به فرانسوی و انگلیسی به معنای اکسیر است. ولی در اسم عطرها وقتی استفاده می شود به این معنی است که غلظت روغن عطر در آن عطر از مدل های قبلی خود بیشتر است. و از غلظت معمول Eau de Parfum هم کمی بیشتر می باشد.

Intense (تلفظ فرانسوی: آنتُنس- تلفظ انگلیسی: اینتنس)
در هر دو زبان به معنای شدید می باشد. هنگامی که این کلمه در اسم عطر به کار می رود به معنی شدت بیشتر بوی آن عطر نسبت به مدل های قبلی است. و به این معناست که این عطر از مدل های قبلی خود ماندگاری و قدرت بیشتری در پخش بو دارد.

Extreme (تلفظ فرانسوی: اکستغِم – تلفظ انگلیسی: اکستریم)
به هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی به معنای مفرظ و نهایت یک چیز می باشد. در اسم گذاری یک عطر اشاره به شدت بالای رایحه و غلظت بالاتر روغن عطر به علاوه استفاده از نت های با بوی سنگین تر در عطر می باشد. Extreme به نسبت Intense درجه ی بالاتری از شدت رایحه ی عطر می باشد.

Supreme (تلفظ انگلیسی: سوپریم. تلفظ فرانسوی: سوپغِم)
به فرانسوی به همان معنای مفرط می باشد. و تقریبا مترادف با  Extremeاست.

Absolute  (تلفظ به انگیسی: ابسُلوت)
به انگلیسی به معنای مطلق می باشد. در عطرهایی  هم که این کلمه در اسم آن ها استفاده شده یعنی، این مدل شدت رایحه ای بسیار بیشتر از مدل های قبلی خود دارد.

انواع ادکلن با توجه وندهای آنها:

انواع عطر با توجه وندهای آنها: نکته قابل توجه این است که هنگامی که این کلمات (Intense, Extreme, Supreme, Absolute, Absolu)  در اسم عطر استفاده میشود، رایحه ی عطر نیز به نسبت مدهای قبلی خود تغییر کرده است و از نت های متفاوتی هرچند با اشتراک با مدل قبلی در آن استفاده شده است و بوی یکسانی با مدلهای قبل خود نخواهند داشت. هرچند که رایحه ی شبیه مدل های قبلی است.مثلا عطر لیلیوم ابسولو

Absolu  (تلفظ به فرانسوی: ابسُلو)
مترادف فرانسوی کلمه ی”Absolute  ” می باشد.

Floz  یا  .FL. Oz
واحد قدیمی و سنتی سنجش مایعات یا همان اونس. معادل ????? میلیمتر مکعب. یا تقریبا همان ?? میل است. روی شیشه های عطر این واحد همراه با عدد درج شده است که همان حجم دقیق عطر است.

UAE (تلفظ: یو- اِی- ای)
مخفف شده ی Arabic Emirates  United به معنی امارات متحده ی عربیه می باشد. اگر زیر شیشه ی عطر این اسم را دیدید، به این معنی است که این عطر وارد امارات شده و از آن جا خریداری شده است. لازم به ذکر است که این مطلب دلیلی بر فیک بودن عطر نیست.

Edition
نسخه های اصلاح شده ی عطر با تغییرات مورد نظر. مثلا برخی تغییرات در رایحه یا بسته بندی و…  که در اسم عطر این کلمه استفاده شده و شیشه ی عطرهم تغییراتی به نسبت مدل های قبلی خود در بسته بندی و شیشه ی عطر خواهد داشت.

Limited edition(لیمیتد ادیشن)
محصولاتی که به صورت مقطعی و محدود تولید می شوند. که معمولا هم به زودی ناموجود خواهند شد. علت این امر محدود بودن مواد اولیه ی تولید آن عطر است. و به همین خاطر امکان تولید آن عطر در بلند مدت برای سال های سال وجود ندارد. در اینگونه عطرها در از این کلمه استفاده می شود.

Vol

اصطلاحا به معنای حجم روی شیشه ی عطر می باشد.

Aqua – Acqua – Aqva (تلفظ: آکوآ)
هر سه به معنای آب یا آبی می باشد. عطرهایی که یکی از این کلمات در اسم آنان وجود دارد یعنی نت های آبی یا دریایی در آن غالب است. این عطرها خنک می باشند. مانند Bvlgari Aqva Pour Homme که به معنای عطر بولگاری آبی برای مردان می باشد.

نکته: اختلاف در نوشتار این سه کلمه به این دلایل می باشد:

Aqua: نوشتار زبان انگلیسی این کلمه است.

Acqua: نوشتار زبان اسپانیولی این کلمه است.

Aqva: نوشتار خاص برند بولگاری است.

Oud (تلفظ: اوود)
به معنای چوب عود می باشد. وقتی در اسم عطر این کلمه به کار می رود یعنی ترکیب غالب رایحه ی عطر عود است.

Amber
به معنای کهربا می باشد. صمغی که پس از سالها تبدیل به سنگ شده است و بوی سنگین و خاصی دارد. وقتی در اسم یک عطر این کلمه به کار می رود یعنی بوی غالب آن عطر از کهرباست.

Bois (تلفظ فرانسوی: بوآ)
به فرانسوی به معنای چوب می باشد. عطرهایی که در اسم آن ها از این کلمه استفاده شده. به این معنی است که این عطر بوی چوبی دارد.

Vetiver (تلفظ به فرانسوی: وِتیوِغ)
به فرانسوی اسم گیاه خس خس می باشد. خس خس گیاهی علفی با ریشه های کلفت و زخیم است. بوی چوبی و علفی خنک و خاکی دارد و کمی هم بوی مشک می دهد. در عطرسازی کاربرد فراوان دارد. به خصوص در عطرهای لاکچری. عطرهایی که این کلمه در اسم آن ها وجود دارد، دارای بوی غالب خس خس می باشد.

Musk (تلفظ به انگلیسی: ماسک)
به انگلیسی و فرانسوی (Musc) به معنای مشک می باشد. بوی گرم و شیرین و خاص که از بدن آهوی ختنی گرفته می شود. البته مدل های مصنوعی آن بیشتر در صنعت عطرسازی استفاده می شود. هنگامی که این کلمه در اسم عطر به کار برده شود به این معنی است که این عطر بوی غالب مشک دارد.

Tobacco (تلفظ به انگلیسی: توباکو)
به انگلیسی به معنی تنباکو می باشد. عطرهایی که این کلمه در اسم آن ها دیده می شود به این معنی است که بوی غالب آن ها تنباکو می باشد.

Vanilla (تلفظ به انگلیسی: وِنِلا)
به انگلیسی و فرانسوی به معنای وانیل می باشد. بوی آشنای شیرینی ها. که رایحه ی شیرین و گرم گل وانیل است. عطرهایی که در آن این کلمه استفاده شده دارای بوی غالب وانیل می باشند.

Bouquet (تلفظ به فرانسوی: بوکّه – تلفظ به انگلیسی: بووکِی)
به فرانسوی و انگلیسی به معنای” دسته گل” می باشد. هنگامی که این کلمه در اسم عطر استفاده می شود به این معناست که رایحه ی عطر ترکیبی از بوی گل هاست.

Essence ( تلفظ به انگلیسی: اِسِنس)
به معنای عصاره یا همان اسانس می باشد. کاربرد آن در اسم عطرها به این معنی است که مواد اولیه ی عطر بیشتر طبیعی است.

Pure (تلفظ به انگلیسی: پیور)
به انگلیسی به معنای خالص می باشد. استفاده ی آن در اسم برخی ها بیشتر حالت تجاری دارد. و بیان این مطلب است که عطر از مواد اولیه ی درجه یک و با کیفیت تهیه شده است.

noir (تلفظ فرانسوی: نواغ)
به فرانسوی یعنی سیاه. اما هنگام استفاده در اسم گذاری عطرها، به معنی وجود تلخی در رایحه ی عطر می باشد.

Tendre (تلفظ به فرانسوی: تُندغ)
به فرانسوی به معنای لطیف و حساس می باشد. هنگامی که این کلمه به اسم عطر اضافه می شود، معمولا دو معنی دارد . یا اینکه عطر به نسبت مدل های قبلی خود دارای بویی لطیف تر می باشد . یا این که دارای بویی شیرین تر و دوست داشتنی تر است. این تفاوت در بوی عطر است . نه لزوما در غلظت ماده عطری.

Eau Tendre (تلفظ به فرانسوی: اُ تُندغ)
همان طور که بیان شد. Eau به معنای آب می باشد و وقتی در صنعت عطر با چیزی ترکیب می شود به معنای ملایم تر شدن و کمتر شدن غلظت ماده ی عطری می باشد. با توجه به این نکته، Eau Tender یعنی هم عطر ملایم ترشده است. و هم دارای رایحه ی لطیف تر یا شیرین تر و دوست داشتنی تری نسبت به مدل های قبلی می باشد.

Prive (تلفظ به فرانسوی: پغیوه)
به فرانسوی به معنای خاص و اختصاصی می باشد. استفاده از آن در اسم عطرها کاربرد تجاری دارد. و به ممتاز بودن و خاص بودن عطر اشاره می کند.

Sensual (تلفظ به انگلیسی: سنشوال)
به انگلیسی به معنی برانگیزاننده و تحریک کننده است. استفاده از آن در اسامی عطر ها هم اشاره به هوس انگیز و تحریک کننده بودن بوی عطر دارد.

Nuit (تلفظ فرانسوی: نویی، nooyee)
به فرانسوی به معنای شب می باشد. عطرهای که در اسم آن ها این کلمه استفاده شده است. رایحه ای به نسبت مجلسی دارند و برای استفاده در شب طراحی شده اند.

منبع:

https://liliome.ir

مهاجرت به کانادا از طریق ادامه تحصیل


مهاجرت به کانادا از طریق ادامه تحصیل

در ابتدا اجازه بدهید ببینیم که اصلا چرا باید در بین اینهمه کشور آزاد، برای تحصیل به کانادا مهاجرت کنیم؟ خب یکی از مهم‌ترین دلایل این است که تحصیل در کانادا هزینه‌های کم‌تری نسبت به دیگر کشورها مثل آمریکا، استرالیا، انگلیس و... دارد. این در حالی است که مزایای زندگی در این کشور بسیار بیشتر از کشورهای نام‌برده است.

تحصیل در کانادا | تحصیلی کانادا

موضوع بعدی که مخاطبان را به مهاجرت تحصیلی به کانادا ترغیب کرده، نظام آموزشی منتخب این کشور است. نظام آموزشی این کشور در چند سال گذشته عملکرد بسیار موفقی داشته و مدارکی که صادر می‌کند هم در اغلب کشورهای جهان به عنوان مدارک معتبر شناخته می‌شود.

در نهایت آخرین موضوعی که به خاطرش پیشنهاد می‌کنیم برای تحصیل کانادا را انتخاب کنید، این است که شرایط دریافت اقامت در این کشور برای افراد محصل در آن، بسیار آسان خواهد شد. بنابراین تحصیل در کانادا به نوعی یک تیر و دونشان است!

البته مزایای دیگری هم متوجه علاقه‌مندان به تحصیل در این کشور می‌شود، اما با توجه به اینکه نمی‌خواهیم این مقاله بیش از حد طولانی شود، به شما توصیه می کنیم با مراجعه به سایت شرکت رایابین الملل با مزایای کامل تحصیل در کانادا بیشتر آشنا شوید.

کیفیت دانشگاه‌ها در کشور کانادا بسیار بالا است و در زمینه سطح علمی و آموزشی صاحب سبک‌ نسبت به سایر کشور ها است.

اما در مورد شرایط دانشگاه‌ها در کانادا باید گفت که هم اکنون بیشتر از ??? هزار دانشجوی خارجی در کانادا مشغول به تحصیل هستند.

کشور کانادا دارای ?? دانشگاه معروف است که تعداد ? دانشگاه آن در لیست ?? دانشگاه برتر و ?? دانشگاه آن در لیست ??? دانشگاه برتر دنیا قرار دارند.

همچنین کشور کانادا به دانشجویان بورسیه تحصیلی می دهد و ‌با اخذ ویزا تحصیلی کانادا و گرفتن فاند از دانشگاه های کانادا شرایط تحصیل رایگان در این کشور فراهم می شود.

با توجه به قوانین مهاجرتی در کشور کانادا، دانشجویان می‌توانند بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه‌، اقامت دائم کانادا را اخذ کنند.

به این شکل که دانشجویان بعد از پایان تحصیلات، می‌توانند از دولت فدرال در خواست ویزای کار در کانادا کنند و با پیدا کردن کار مناسب و بعد از شاغل شدن، به اداره مهاجرت درخواست اقامت دائم کانادا دهند و‌ بعد از طی شدن این پروسه بتوانند اقامت کانادا را به دست آورند.

دانشجویان فارغ التحصیل در استان کبک می‌توانند بعد از اینکه از این استان فارغ التحصیل شدند، مستقیما از اداره مهاجرت استان کبک درخواست اقامت دائم کانادا را نمایند.

برخلاف استان‌های دیگر کانادا که ابتدا فرد متقاضی باید در خواست ویزا کار در کانادا دهد، در این استان نیازی به اخذ ویزای کار نیست و مستقیما می‌توان بعد از فارغ التحصیل شدن اقامت دائم کانادا را برای خود فراهم کرد.

اگر خودتان از قبل شرکت معتبری را می‌شناسید، حتما با آنها همکاری کنید. اما اگر نظر ما را بخواهید، پیشنهاد می‌کنیم برای تحصیل در کانادا، مهاجرت به این کشور و حتی دریافت اقامت، به سراغ مجموعه رایا بین الملل (internationalraya) بروید. کارشناسان این شرکت می‌توانند به شکل رایگان به شما در زمینه مهاجرت تحصیلی مشاوره بدهند. کافی است همین حالا با شماره‌های پایین تماس گرفته یا اینکه وارد صفحه مرتبط به مهاجرت تحصیلی به کانادا در این سایت شده و اطلاعات تکمیلی از مزایا تا نحوه مهاجرت به این کشور را مطالعه کنید.

مشاوران رایابین الملل آماده هستند تا با توجه به شرایط هریک از شما بهترین مشاوره را به شما ارائه کنند تا با کمترین هزینه و راحت ترین روش به کانادا مهاجرت کنید.

رایابین الملل مهاجرت تحصیلی هوشمند

 

معرفی سایت بازی های هیجان انگیز گیم کده


سایت گیم کده یک سایت بین المللی و ایرانی در زمینه بازی های هیجان انگیز میباشد که توانسته محبوبیت بسیار زیادی را در اینترنت و جامعه ایرانی کسب نماید ما در ادامه نمونه بازی هایی که این سایت گیم و بازی هیجانی ارائه میدهد را به شما معرفی میکنیم

n1_efd3.png

 بازی های لو

 بازی بیگ بنگ

 بازی بورس

 بازی گلدماین

 بازی جوکر

 

بازی سون لاکی

 بازی دینامیت

 

بازی پیرومید

 

بازی زپلین

 

بازی زپلین 2

 

این لیست تمام بازی های موجود در گیم کده میباشد و شما میتوانید در این وبسایت به راحتی این بازی های انلاین هیجان انگیز را بازی نمایید اگر میخواهید مقاله کاملی درباره این سایت پرطرفدار بخوانید ما در زیر مقاله کاملی را به شما معرفی میکنیم که میتوانید تمامی فاکتورهای لازم این وبسایت را تهیه نمایید همچنین میتوانید آدرس ورود به سایت گیم کده را از همین مقاله تهیه کنید

 

 همچنین در این مقاله روش ثبت نام در سایت گیمکده را به طور کامل به شما آموزش داده ایم

 

علاوه بر ثبت نام شما میتوانید روش ورود به این سایت را در این مقاله یاد بگیرید

 

بازی انفجار Gamekadeh

 

درسته سایت Game kadeh نیز مانند همه سایت های دیگر دارای بازی انفجار کازینویی میباشد. اما تفاوت های خاصی در بازی انفجار game kadeh با سایت های دیگر وجود دارد یکی از تفاوت های این بازی این هست که ضرایب بسیار بالایی به نسبت سایت های دیگر ارائه میدهد، تفاوت بعدی این بازی داشتن محیط جدید و کاربرپسند میباشد یعنی شما تسلط بیشتری در اجرای بازی با این محیط جدید دارید و وقتی تسلط شما برای انجام بازی انفجار game kadeh زیاد باشد در نتیجه درصد برد شما نیز به طور چشمگیری افزایش پیدا میکند، یکی دیگر از امکانات این بازی داشتن الگوریتم تصاعدی میباشد که باعث میشود هیچ گونه تقلبی در بازی انفجار game kadeh صورت نگیرد.

 

  https://www.gencialismedsmrrxonline.com/5326/گیم-کده-gamekadeh/ 

تعریف دقیق و درست نرم افزار CRM


مشتریان امروز نسبت به گذشته آگاه تر شده اند, به همین دلیل تبدیل یک شخص به مشتری نیز باید هوشمندانه تر صورت گیرد. هر شرکتی که بتواند این کار را بهتر انجام دهد در رقابت موفق خواهد شد و چنانچه بتواند برند خود را در دل مشتریان جای دهد از رقبا به صورت چشمگیری فاصله خواهد گرفت به نحوی که خود مشتری برای شما مشتری جدید تولید می کند. در اوج، بهترین نرم افزار CRM، همه پیش نیازها برای تبدیل یک سرنخ به مشتری دیده شده و برای راحتی مراحل نیز هوش مصنوعی بالایی به کمک پرسنل شما خواهد آمد.

به عنوان مدیر یک سازمان، قطعا به خوبی می‌دانید که اگر قرار است کسب و کار شما سالیان سال به بالندگی خود ادامه دهد، باید با توجه به چشم انداز تعریف شده، یک استراتژی مناسب و دقیق برای هدایت کسب و کار خود تدوین کنید.
بدون شک اهداف بلندی برای برنامه فروش و سودآوری سازمان خود تعریف کرده اید. اما برای پیشبرد این اهداف، به اطلاعات مرتبط، دقیق و به هنگام نیاز است تا هر لحظه از حرکت سازمان خود در مسیر پیشرفت، مطمئن و آسوده خاطر باشید. نرم افزار CRM با ارائه اطلاعات مفید و یک دست، این امکان را به شما می دهد که از عملکرد تیم‌های فروش، پشتیبانی، ارائه خدمات به مشتری و بازاریابی خود آگاه شوید. همچنین می توانید از داده های مربوط به کانال های مختلف فروش و رسانه های اجتماعی خود را رصد نمایید.

منبع :  نرم افزار سی ارم

راهنمای خرید ماشین لباسشویی ال جی


راهنمای خرید ماشین لباسشویی ال جی

در اینجا قصد داریم قیمت ماشین لباسشویی ال جی تاریچه، تکنولوژی و برنامه های شستشوی را مورد بررسی قرار دهیم تا با اطمینان کامل بهترین مدل لباسشویی ال جی خود را انتخاب کنیم.

m5_w5ga.jpg

منتشر شده توسط: بیگ سرچ

همان طور که می دانید ماشین لباسشویی امروزه به یکی از لوازم خانگی بسیار مهم در هر خانه ای تبدیل شده است از همین رو انتخاب بهترین ماشین لباسشویی از میان برند و مدل های مختلف کار بسیار دشواری است در اینجا بهترین کار توجه به نیازها و بودجه ای است که ما برای خرید در نظر گرفته ایم، در این میان برند ماشین لباسشویی ال جی با قیمت بسیار مناسب به همراه عملکرد و کیفیت بسیار بالا می تواند انتخابی بسیار مناسب برای شما باشد به همین جهت می توانیم به جرئت بگوییم ماشین لباسشویی ال جی جزو بهترین برندهای موجود در بازار می باشد که با برندهای تخصصی همانند بوش، آ ا گ و میله آلمان در این زمینه رقابت می کند، پس خیالتان از بابت خرید ماشین لباسشویی ال جی کره راحت باشد. شرکت ال جی به دلیل استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در محصولات خود توانسته علاوه بر اینکه بالاترین کیفیت شستشو را برای شما به ارمغان بیاورد از نظر طول عمر و مصرف انرژی نیز توانسته نظر خریداران را به خود جلب کند از همین رو شرکت ال جی در مدت زمان بسیار کوتاه توانست به رقیبی جدی برای برندهای تخصصی همچون بوش، آ ا گ و میله آلمان تبدیل شود، ماشین لباسشویی ال جی با به کارگیری تکنولوژی های منحصر به فردی همانند 6Motion و Direct Drive که با الهام گرفتن از شستشوی دستی توانسته به بالاترین کیفیت شستشو دست پیدا کند این شش مرحله شامل فیلتراسیون، پیچاندن، آبکشی پله‌ ای، تاباندن، ساییدن و غلتاندن می‌ باشد که با صدمه کمتر به الیاف لباس و بهبود عملکرد در ماشین لباسشویی می‌ شود.

 

نگاهی بر چند تکنولوژی ال جی

همان طور که اشاره کردیم شرکت LG با بکارگیری از فناوری های انحصاری مانند TurboWash در ماشین لباسشویی ال جی خود توانسته کیفیتی متفاوت را برای شما به ارمغان بیاورد. این قابلیت با استفاده از سیستم آب افشان Jet Spray می تواند آب را به مدت 120 ثانیه آب را بر روی لباس ها اسپری می کند در واقع این فناروری می تواند 40 درصد در مصرف آب و 15 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کند علاوه بر آن شما شاهد کیفیت بالاتر شستشو و پایین آمدن مصرف آب و انرژی خواهید بود؛ اما فناوری Motion Direct Drive 6 که در بالا نیز به آن اشاره کردیم با الهام گرفته شده از شستشوی دستی می باشد می تواند از طریق 6 نوع حرکت پله ای، پیچاندن، فشار دادن، غلتاندن، تاباندن و چرخاندن شبیه سازی شده از شستشو با دست عمل شستشو را برای شما انجام دهد و استفاده از این حرکات در دیگ باعث ایجاد شستشویی بهتر با تمیزی فوق العاده می شود. یکی دیگر تکنولوژی های به کار رفته در ماشین لباسشویی ال جی استفاده از موتور اینورتر ™Inverter Direct Drive می باشد که از مزیت های این موتور می توانیم به طول عمر بالا، مصرف انرژی پایین و صدای کم آن اشاره کنیم، یکی دیگر از مزیت های ماشین لباسشویی ال جی استفاده از سیستم عیب یابی هوشمند Smart Diagnosis می باشد که شما می توانید با نصب اپلیکیشن مورد نیاز بر روی گوشی موبایل هوشمند خود از وضعیت لباسشویی خود مطلع شوید و در صورت بروز هرگونه مشکل آن را به شما اطلاع می دهد اگر مشکل توسط شما قابل رفع باشد راه حل را به شما نشان می دهد در غیر این صورت از شما می خواهد از سرویس کار شرکت ال جی کمک بگیرید این امر باعث می شود قبل از اینکه ایرادی بتواند مشکلی برای ماشین لباسشویی شما ایجاد کند شما با هزینه بسیار پایین آن را برطرف کنید.

قابلیت بخارشور True Steam می تواند با استفاده از بخار آب لباس های شما را تنها در مدت زمان 20 دقیقه نرم و لطیف، صاف، کاملا تمیز و بدون هیچ گونه بوی نامطبوع تحویل شما دهد استفاده از این روش شستشو برای افرادی که از آلرژی های پوستی رنج می برند بسیار مفید است استفاده از این روش می تواند تا 40 درصد در مصرف آب و برق صرفه جویی کند. یکی دیگر از رازهای طول عمر بالا و عملکرد بهتر در ماشین لباسشویی ال جی قابلیت TUB CLEAN می باشد این فناوری می تواند دیگ لباسشویی را با دمای 60 آب درجه شسته و محیطی کاملا سالم و عاری از هرگونه آلودگی را برای شما فراهم آورد. فناوری های Allergy Care Course و Stain Care Course نیز از دیگر قابلیت های استفاده شده در انواع ماشین لباسشویی ال جی می باشد که می تواند حداکثر تمیزی را برای شما به ارمغان بیاورد، این برنامه با استفاده از دمای آب 60 درجه و یا دمای 40 درجه سانتی گراد بر اساس جنس و بافت پارچه می تواند لکه ها را به صورت کامل از بین ببرد، این مواد تنها قسمتی از تکنولوژی های به کار رفته در انواع ماشین لباسشویی ال جی می باشد، اما به یاد داشته باشید که همیشه آخرین و بالاترین مدل نمی تواند بهترین انتخاب برای شما محسوب شود چراکه شما باید بر اساس نیاز خود مدل لباسشویی خود را انتخاب کنید چراکه اگر ماشین لباسشویی شما دارای قابلیتی باشد که شما از آن استفاده نکنید این به آن معناست که شما بابت چیزی هزینه کرده اید که کارایی برای شما ندارد مانند بسیاری از افراد که بالاترین و بهترین مارک ماشین لباسشویی را در خانه خود دارند اما برای شستن لباس های خود همیشه از یک برنامه شستشو استفاده می کنند در این صورت شما نمی توانید توقع یک کیفیت متفاوت از آن داشته باشید.

 

تاریخچه شرکت ال جی

شرکت ال جی (LG Corporation) که در گذشته با نام Lucky-Goldstar شناخته می‌ شد یک شرکت هولدینگ بین‌المللی در کشور کره‌ جنوبی می باشد که چهارمین هولدینگ بزرگ این کشور به شمار می رود، شرکت ال جی در سال 1974 با نام Rak-Hui Chemical Industries توسط این هوی کو (In Hwoi Koo) تأسیس شد که امروز به‌ عنوان شرکت ال‌ جی شناخته می‌شود، این شرکت در سال 1965 زمزمه ‌های فرمانروایی او در صنعت پرسود محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی به گوش رسید؛ که به‌ عنوان اولین تولید کننده‌ یخچال و تلویزیون سیاه و سفید در کره‌ جنوبی به شمار می رفت اما در سال 1969 اولین ماشین لباسشویی ال جی ساخت کره توسط این شرکت تولید و معرفی شد و از همان ابتدا سعی کرد با استفاده و بکارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و تولید محصولاتی بسیار باکیفیت با طول عمر بالا توانست به سرعت لقب بهترین ماشین لباسشویی را به خود اختصاص دهد.

بهترین مدل های ماشین لباسشویی ال جی

ما در انتها قصد داریم چند تا از بهترین ماشین لباسشویی ال جی را که جزو پرفروش ترین مدل های این شرکت محسوب می شود را به شما معرفی کنیم که امیدوارم برای شما مناسب باشد.

ماشین لباسشویی 9 کیلویی ال جی مدل WM-946S

  • ظرفیت 9 کیلوگرم 1400 دور
  • کشور سازنده: کره جنوبی
  • گارانتی: 18 ماهه گلدیران
  • رنگ: سفید
  • قابلیت: موتور اینورتر دایرکت درایو بدون تسمه، 14 برنامه شستشو، سیستم عیب ‌یابی هوشمند Smart Diagnosis، حس‌گر تشخیص وزن لباس، سیستم حباب ساز Bubble Soak، 6 حرکت شستشو 6MOTION، برنامه شستشوی سریع TurboWash، برنامه بخار شور TrueSteam
  • شناسه کالا: 2220136130006

ماشین لباسشویی 8 کیلویی ال جی مدل WM-843

  • ظرفیت 8 کیلوگرم 1400 دور
  • کشور سازنده: کره جنوبی
  • گارانتی: 18 ماهه گلدیران
  • رنگ: سفید
  • شناسه کالا: 2900317800752
  • قابلیت: موتور اینورتر دایرکت درایو (Direct Drive) بدون تسمه، رتبه انرژی A+++، میزان صدا در حالت شستشو 56 دسی بل در حالت خشک کن 75 دسی بل، دارای 14 برنامه شستشو، سنسور تشخیص وزن لباس، خار شور، قابلیت اضافه کردن لباس حین کار

ماشین لباسشویی 7 کیلویی ال جی مدل WM-721NS

  • ظرفیت 7 کیلوگرم 1200 دور
  • کشور سازنده: کره جنوبی
  • گارانتی: 18 ماهه گلدیران
  • رنگ: سفید
  • شناسه کالا: 2900317800837
  • قابلیت: موتور Direct Drive (بدون تسمه)، سیستم تشخیص وزن لباس، 14 برنامه شستشو، مجهز به 6 حرکت شستشو، قابلیت ضد چروک - Crease care، رده مصرف انرژی A+++، سیستم عیب یابی هوشمند - Smart Diagnosis، سیستم NFC، مجهز به برنامه شستشوی بی‌صدا - Silent Wash