از من تا تو

از من تا تو

از من تا تو

از من تا تو

انتخاب بهترین وکیل در مشهد


به گزارش رسانه های خبری وکیل VIP، بهترین وکیل پایه یک دادگستری، سایت vakil.vip که یک سایت ارائه خدمات حقوقی به صورت تخصصی بوده در حالیکه یک وکیل پایه یک دادگستری نهایتا در یک یا دو حوزه خاص می تواند به صورت تخصصی فعالیت نماید، اما یک موسسه حقوقی با دارا بودن دپارتمان های تخصصی مختلف و بهره مندی از خدمات مجموعه ای از وکلا، حقوقدانان و کارشناسان ارشد می تواند مجموعه از از خدمات تخصصی حقوقی را به جامعه هدف خود عرضه نماید است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه خدمات حقوقی به صورت تخصصی و استفاده از خدمات حقوقی انحصاری و متخصص در زمینه فعالیت های عمومی و خاص را تسهیل کند.

اولین قدم در هر پرونده حقوقی یا کیفری انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد است. انتخاب بهترین وکیل از مهمترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی باید در نظر بگیرید. معیار انتخاب یک وکیل حرفه ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی، وکیل متخصص یا وکیل VIP می گویند. با توجه به بزرگی دادخواست‌های حوزه های مختلف، یک وکیل vip باید از پیچیدگی موضوعات مربوط به این موارد آگاهی کافی داشته باشد تا بتواند به درستی حقوق موکل را ادعا و بازیابی کند.

همچنین یک وکیل متخصص دعاوی خصوصی و عمومی می‌تواند تمام جوانب موضوع اختلاف را ارزیابی کرده و با توجه به پرونده موکل خود، از آن دفاع کند. یکی از خصوصیات مهم وکیل خوب در موسسه وکیل وی آی پی، دانش حقوقی متناسب با نوع تخصص حرفه ای خویش است. ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در مشهد چیست؟ مدیر عامل موسسه وکیل VIP در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به رشد روش های اقتصادی نوین، تنوع معاملات اقتصادی و سرعت پیشرفت علم و اطلاعات در جهان، اقدام به ایجاد 8 دپارتمان تخصصی حقوق در جهت رفع نیاز های حقوقی جامعه نموده است و هر کارشناس ارشد یا وکیل فقط در حوزه تخصصی خود مبادرت به ارائه مشاوره، وکالت و یا سایر خدمات حقوقی می نماید که مسلما نقش مهمی در ارتقا کیفیت و موفقیت خدمات حقوقی مورد نظر با کمترین هزینه های جاری را داشته و باعث می شود تا حضور وکیل در اجتماع بیشتر از گذشته احساس شود.»

وکلای مجموعه وکیل vip متخصص و وکیل پایه یک دادگستری مشهد در زمینه  های خانواده (طلاق، نفقه، اجرت المثل، مهریه نفقه فرزند، اثبات عسروحرج زوجه)، ملکی (تخلیه، خلع ید، تصرف عدوانی و…)، کیفری (توهین، افترا، تهدید، فحاشی، مواد مخدر، کلاهبرداری اینترنتی، ضرب وجرح، قتل، سرقت و …)، کمیسیون ماده 100، حقوقی و… می باشند و می توانند به شما مشاوره حقوقی آنلاین فوری و مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته بدهند. قبول وکالت، مشاوره حضوری و غیرحضوری درحوزه‌های مختلف حقوقی، کیفری، ثبتی، ملکی، مهریه، طلاق و … که تخصص مجموعه وکیل وی آی پی می‌ باشد که با پشتکار توانسته خود را در زمره بهترین وکیل مشهد قرار دهد.

مجموعه وکیل وی آی پی، پرونده‌‌های بسیاری در دعاوی، وکیل خانواده (اثبات زوجیت، انکار زوجیت، اثبات نسب، نفی نسب، اثبات کفالت، اثبات رجوع، ثبت واقعه رجوع، ثبت واقعه طلاق، اجازه ازدواج، الزام به بذل مدت، الزام به ثبت ازدواج، استرداد جهیزیه، اعلام تمکین)، وکیل ملکی (اثبات مالکیت، اثبات وقفیت، اثبات تولیت موقوفه، اثبات شراکت، اثبات حق ارتفاق و انتفاع، اثبات نسق زارعانه، اثبات حریم ملک، خلع ید، تسلیط ید، قلع و قمع مستحدثات و نزع اشجار)، ارث (دعاوی مربوط به وصیت، اثبات وصیت تملیکی، اخراج ثلث، تنفیذ وصیت نامه، رد وصیت نامه، تحویل موصی به، عزل وصی از وصایت)، وکیل امور حسبی ( اثبات کفالت، حکم کفالت و سرپرستی، صدور حکم رشد، صدور حکم حجر، رفع حجر) و … موفق عمل کرده است. وکیل VIP (وکیل متخصص)، وکیلی است که درحوزه کاری خود در علم حقوق دارای مهارت و تجربه کاری وموفقیت بالایی باشد. یکی از مهم‌ترین موضوعات و نقاط مهم در انتخاب وکیل این است که شخصی که قرار است پرونده‌ای به‌عهده بگیرد تخصص و دانش کافی در این حوزه داشته باشد و به این دلیل امر وکالت یک مسئله کاملاً تخصصی می‌باشد. مجموعه وکیل VIP با به کارگیری بهترین وکیل پایه یک دادگستری، سالهاست ارائه دهنده خدمات حقوقی به صورت تخصصی بوده است.

معیار انتخاب یک وکیل حرفه‌ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی، وکیل متخصص یا وکیل VIP می‌گویند. این مجموعه دارای سابقه وکالت در پرونده‌‌ های مربوط به دعاوی کیفری و حقوقی می‌باشد. وکلای متخصص شامل وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل امور حسبی، وکیل ارث، وکیل امور مالی، وکیل امور ثبتی، وکیل خانواده و … می‌باشد. بهترین وکیل را برای دعوی حقوقی یا کیفری خود از وکیل وی آی پی بخواهید. گفتنی است موسسه وکیل VIP، به مناسبت این رونمایی، اقدام به تاسیس موسسه حقوقی وکیل VIP کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت موسسه وکیل VIP به آدرس vakil.vip مراجعه کنند.

ارتباط با وکیل وی آی پی: تلفن مشاورین حقوقی: 09152491040 09152491050 تلفن دفتر: 37063330-051

آدرس: بلوار کلاهدوز‌ _ کلاهدوز 54 ساختمان جام‌جم طبقه مثبت‌3 اداری واحد 314

هر آنچه که باید برای خرید و استفاده از قاب عکس بدانید


هر آنچه که باید برای خرید و استفاده از قاب عکس بدانید

تا‌ حالا فکر کرده‌اید چرا تماشای عکس‌های قدیمی تا این اندازه لذت‌بخش است؟ از من بپرسید می‌گویم در دل هر عکسی یک زندگی جریان دارد! مادربزرگ ما هم روزی در اوج جوانی و زیبایی سر و وضعش را مرتب کرده و با چشمانی درخشان به دوربین زل زده است

پیام اصلی عکس پرینت همین است! می‌توان جذابیت زمان را ماندگار کرد. این شد که یک مقاله کامل از نکات لازم و مفید برایتان تدارک دیدیم درباره‌ی قاب عکس. قاب‌ها، محافظان عکس‌های به‌یادماندنی زندگی هستند و لازم است اطلاعات کافی برای انتخاب، خرید و استفاده از آن‌ها داشته باشیم. پس برای بررسی ویژگی‌های قاب عکس، استفاده های مختلف از آن، اصول چیدمان و… با ما همراه باشید.

کاربردهای جالب قاب عکس که تا به حال نمی‌دانستید!

اگر عادت دارید که یک میخ به دیوار بکوبید و فقط قاب عکستان را آویزان کنید این بخش مقاله برای شماست! قرار است کمی خلاقانه به قضیه نگاه کنیم و کاربردهای مختلف قاب عکس را با هم بررسی کنیم.

گوشه‌ای گرم و دنج در خانه

یک قانون نانوشته‌ در دکوراسیون و چیدمان منزل می‌گوید “خانه باید از جنس شما باشد و طراحی آن از وجود منحصر به فرد شما جریان گرفته باشد.” ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای گرما بخشیدن به خانه، استفاده از عکس‌های خاطره انگیز اعضای خانواده است. برای ایجاد یک گوشه دنج و صمیمی به مواد زیر احتیاج دارید!

  • میز کوچک
  • رومیزی
  • تعدادی عکس خاطره‌انگیز
  • تعدادی قاب عکس

برای خلق این فضای جذاب حتی به خرید میز نو هم احتیاجی نیست. کافی است نگاهی به اطراف خانه بیاندازید و یک میز قدیمی را انتخاب کنید. تمام سطح میز را با یک رومیزی بپوشانید. بهتر است رنگ رومیزی هماهنگ با سایر مبلمان خانه باشد. حالا عکس‌های زیبای خانواده را درون قاب قرار دهید و روی میز بچینید.

نکته: بهتر است ابعاد قاب عکس با هم متفاوت باشند تا هم دید خوبی برای عکس‌های پشتی ایجاد شود و هم چیدمان جذابتری داشته باشید.

قاب عکس‌ها وسایلی کاربری اند که می‌توانند تصویر خاطرات شما را ماندگار کنند. علاوه بر این، برای تزئین محیط نیز می‌توانید از انواع مختلف قاب عکس استفاده کنیدانواع قاب عکس از نظر شکل، مواد، ویژگی‌ها و تصویر متفاوت هستند.

دانستن جنس قاب عکس و فریم قاب عکس به شما کمک می‌کند تا بهترین قاب عکس را انتخاب کنید. در این مقاله به معرفی انواع قاب عکس می‌پردازیم + نگاهی هم به قیمت قاب عکس در بازار می اندازیم.

معرفی انواع قاب عکس

قاب عکس‌ها بر اساس ویژگی‌ هایی که دارند به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. در ادامه انواع مختلف قاب عکس را معرفی می‌کنیم.

 

دسته‌بندی قاب‌ها از نظر جنس

 

قاب‌ها از نظر جنس مواد اولیه به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

قاب عکس چوبی

صنعت قاب عکس مدت‌هاست که به دنبال این بوده تا ارزش عالی و همچنین طیف وسیعی از قالب‌گیری‌های با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه دهد. برای انجام این کار، چوب برداشت شده از انواع درختان را تهیه کرده. قاب عکس چوبی از نمونه‌های بسیار زیبا و ماندگار قاب عکس است که برای انواع مختلف عکس، تابلو فرش، نقاشی و اثر‌های هنری مختلف استفاده می‌شود

به طور کلی، قاب عکس چوبی را می‌توان تحت دو عنوان تقسیم کردقاب‌های چوب سخت و قاب‌های چوب نرم.

 

چوب‌های سخت معمولاً چوب‌های مقاومی اند که در برابر فرورفتگی و خراش مقاومت دارند. یکی از راه‌های تشخیص قاب چوب سخت از قاب چوب نرم این است که آن را با ناخن خراش دهید. اگر به راحتی خراشیده نشود، احتمالاً یک چوب سخت است

قاب عکس فلزی

با استفاده از قاب عکس فلزی، مجموعه‌های هنری یا عکاسی شخصی خود را به راحتی به‌روزرسانی کنید. قاب عکس فلزی شامل مجموعه قابل تنظیم است، بنابراین می‌توانید آثار هنری مورد علاقه خود را در قاب‌هایی که مکمل هر قطعه هستند به نمایش بگذارید. امروزه قاب عکس‌های فلزی ساده بسیار پرطرفدار هستند و نمای زیبایی ایجاد می‌کنند. همچنین در انواع مختلف فلزاتی مانند آلومینیوم، برنز، استیل، نقره و طلا ساخته می‌شوند.

قاب عکس PVC

قاب عکسPVC، آسان، ارزان و محکم برای ساخت است همچنین قابل تنظیم می باشد. پی وی سی کاربرد‌ها و مزایای گسترده‌ای را در صنایع مختلف در هر دو شکل سخت و انعطاف‌پذیر ارائه می‌دهد.

 

قاب عکس‌ های پی وی سی به دلیل تنوع در سبک و قیمت نسبتاً مناسب‌شان، یکی از پرطرفدارترین متریال‌ها در بین مصرف کنندگان این حوزه است. قاب های PVC از جنس پلاستیک فشرده به صورت قالب ریزی تولید می‌شوند و یک لایه سطحی به عنوان طرح قاب، طی یک فرآیند صنعتی بر روی آن‌ها چسبانده می‌شود.

قاب عکس شیشه‌ای

قاب عکس‌های شیشه‌ای از جنس شیشه و با طرح و ظاهری خاص ساخته می‌شوند. شیشه‌ای بودن آن‌ها ظرافت خاصی را به همراه داشته و زیبایی را به تصاویر می‌بخشد. اگر فریم‌بندی عکس‌های شما از طراحی مدرنی برخوردار باشند، بهترین انتخاب برای آن‌ها استفاده از قاب‌های شیشه‌ای است.

دسته‌بندی قاب‌ها بر حسب نحوه استفاده

 

قاب عکس‌ها را می‌توانید در محل‌های مختلفی نصب کنید. به این منظور از دو نوع قاب عکس می شود نام برد :

1.قاب عکس دیواری

 

 

با قاب عکس دیواری به عکس‌های خود جایگاه ویژه‌ای برای درخشش و زندگی برای همیشه بدهید. عزیزترین لحظات خود را به نمایش بگذارید: تولد، عروسی، سالگرد و عکس‌های خانوادگی در قاب عکس‌های دیواری زیبا که به راحتی می‌توانید با چاپ عکس فوری در لابراتوار نورقائم آن را در کمترین زمان داشته باشید. این نوع قاب عکس به راحتی بر روی دیوار نصب می‌شود و مخصوصا برای محیط‌هایی که فضای کمتری در دسترس است، مناسب‌تر هستند.

 

2.قاب عکس رومیزی

قاب عکس‌های رومیزی بر روی میز قرار می‌گیرند. به همین دلیل اگر در محیط اطراف خود فضای کافی برای قرار دادن میز‌های خاطرات دارید، می‌توانید از این قاب‌ها خریداری کنید. البته شما می‌توانید از قاب عکس رومیزی برای قرار دادن عکس‌های عزیزانتان روی میز کار خود استفاده کنید تا همیشه چشم شما به آن‌ها باشد و آن‌ها را در مقابل خود داشته باشید. از این نوع از قاب عکس‌ها بیشتر برای به تصویر کشیدن خاطرات خانوادگی و دوستانه مانند مسافرت، مراسم‌های مختلف و جشن‌ها استفاده می‌شوند.

 

انواع قاب عکس بر اساس سبک

 

قاب عکس‌ها از نظر سبک به چهار دسته اصلی تقسیم می‌شوند.

 

قاب عکس مدرن

قاب عکس‌های مدرن بسیار ساده و بدون هرگونه پیچیدگی ساخته می‌شوند. اگر سبک محیط اطراف به صورت مینیمال و مدرن است، این نوع قاب بهترین گزینه برای تصاویر موردنظر شماست. این قاب‌ها با ضخامت کم ساخته شده‌اند تا به راحتی با محیط هماهنگ شوند.

 

قاب عکس فانتزی

قاب‌های فانتزی معمولاً با طرح‌هایی خلاقانه و اشکال هندسی همراه است. از این نوع قاب‌ها نمی‌توانید به راحتی در هر محیطی استفاده کنید. به همین دلیل قبل از انتخاب و خرید حتماً به سبک و المان‌های موجود در محیط توجه داشته باشید.

 

قاب عکس زینتی

این نوع قاب عکس‌ها از فلزات معمولاً گرانبها ساخته می‌شوند. برخی از آن‌ها از جنس طلا یا نقره هستند و به همین دلیل وزن بالایی نیز دارند. این نوع قاب‌ها معمولاً به صورت دست ساز و توسط استادان ماهر ساخته می‌شوند.

 

قاب عکس سنتی

قاب عکس‌های سنتی مخصوصا در ایران رواج بسیار زیادی دارند. استفاده از هنر‌هایی مانند قلم زنی، خاتم کاری ، نقاشی و. . بر روی قاب عکس آن‌ها بسیار متمایز می‌کند. این نوع قاب عکس نیز به راحتی در هر دکوراسیونی قابل استفاده نیست. اما جلوه بسیار زیبایی به محیط می‌بخشد.

 

قاب عکس‌های خانوادگی به جای تابلو

قاب عکس فقط برای حفاظت از عکس‌ها نیست، نصب قاب‌ها روی دیوار یک عنصر دکوراتیو پرطرفدار برای خانه محسوب می‌شود. ما در اینجا نکاتی را برایتان می‌گوییم تا با رعایت آنها، همه مهمان‌ها محو تماشای دیوار رویایی خانه شما بشوند!

 

بهترین مکان برای نصب قاب عکس

برای انتخاب محل نصب پیش از هر چیزی به فرهنگ خانواده و اطرافیان خود فکر کنید. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند عکس‌های خود را در نشیمن و پذیرایی نصب نکنند و از اتاق خواب‌ها برای چیدمان عکس استفاده کنند. پس محل نصب قاب هیچ محدودیت خاصی ندارد و تنها به علایق و سلیقه شما بستگی دارد.

 

ابعاد مناسب قاب عکس

بعد از انتخاب محل نصب، نوبت به بررسی ابعاد قاب می‌رسد. این مرحله قانون ساده‌ای دارد؛ برای دیوارهای بزرگ از قاب‌عکس‌های بزرگتر استفاده کنید و در دیوار کوچک قاب‌های کوچکتر قرار دهید. به این دلیل که قاب‌های کوچک، جلوه چندانی روی دیوارهای بزرگ نشیمن ندارند و قرار دادن یک قاب کوچک روی دیواری بزرگ نتیجه جالبی ندارد.

 

البته یک راه حل دیگر، استفاده از قاب‌های کوچک و متعدد روی دیوار بزرگ است. با یک چیدمان درست می‌توانید کلکسیون جذابی از عکس های خاطره انگیز خود بسازید.

 

طرح و ظاهر قاب عکس

قاب عکس‌ها تنوع زیادی دارند و می‌توانند در سبک‌های مدرن و کلاسیک، جنس چوبی و پلاستیکی، نقوش منبت و ساده و ….. دسته‌بندی شوند.

 

توصیه ما استفاده از قاب‌های ساده و تک رنگ است، چون هدف از قاب این است که عکس درون آن جلوه پیدا کند و حس خوب به اطرافیان منتقل کند. اگر قاب ساده باشد تمرکز بر روی عکس خواهد بود و زیبایی و تاثیر آن دوچندان می‌شود

قاب عکس دکوراتیو

قاب عکس دکوراتیو در واقع همون تابلو دکوراتیو هستش که شما برای خرید تابلو دکوراتیو انواع طرح های تابلو دکوراتیو برای شما قرار دادیم هدف استفاده از قاب عکس دکوراتیو، روح دادن و جذاب نمودنِ چیدمان و دکوراسیون منزل و یا محل کار است. اگر مکانی را مد نظر دارید که زیبا سازی آن برای شما مهم است، از قاب عکس دکوراتیو استفاده کنید. برای این که منزل و یا محل کارتان را بتوانید برای همیشه زیبا جلوه دهید، قاب عکس های دکوراتیو می توانند شما را در این امر یاری نمایند. دکوراتیو، همان هنر تزیینی است، به این شکل که شما یکی از اشیای تزیینی از جمله آینه های قدی و یا تزیینی، شمعدان، انواع ظروف از جمله بشقاب و لیوان، گلدان ها، آباژور و یا انواع لوازم روشنایی که ممکن است از جنس چوب، شیشه و یا سرامیک باشند، عکس یا نقش و یا منظره دلخواه شما بر آن چاپ شده باشد. شما می توانید برای زیبا سازی دکوراسیون و به نوعی (شخصی سازی دکوراسیون) از این نمونه کار استفاده کنید. مجموعه لابراتوار قاب نقاشی، برای اجرای قاب های دکوراتیو و مشاوره درباره نحوه چیدمان در دکوراسیون، آماده خدمت رسانی و ارسال آن در صورت سفارش اینترتی و غیر حضوری در این راستا می باشد.قاب عکس دکوراتیو یکی دیگه از محصولات لابراتوار چاپ عکس نورقائم هستش که شما میتوانید در هر ابعادی که بخواهید سفارش بدید قاب عکس دکوراتیو دارای طرح های مختلفی هستش که شما میتوانید در هر ابعادی و حتی عکسهای خودتون سفارش بدید

 

 

خرید قاب عکس ارزان

خرید قاب عکس ارزان شامل قاب عکس های pvc و فلزی در مجموعه لابراتوار قاب نقاشی علاوه بر کیفیت بالای قاب عکس ها، به شما مناسب ترین و ارزان ترین قیمت ها را ارائه می دهیم. شما می توانید قاب های منحصر به فرد را در ارزان ترین قیمت خریداری نمایید. ممکن است در برخی فروشگاه ها قاب های بی کیفیت را به بهانه قیمت ارزان به شما پیشنهاد دهند، در حالی که در فروشگاه لابراتوار قاب نقاشی، قیمت های ارزان برای قاب های با کیفیت به شما پیشنهاد می شود. برای خرید قاب عکس ارزان از محصولات فروشگاه قاب نقاشی و یا سایت اینترنتی ما دیدن فرمایید. ارزان ترین طرح ها در بالاترین کیفیت در سایت قاب نقاشی موجود استاز آنجا که در ساخت یک قاب عکس هنری عوامل و اتفاقات مهمی نقش دارند لذا قیمت این محصولات نیز در دامنه ای پر فراز و نشیب قرار دارد. مشتریان همواره به دنبال قاب هایی هستند که در کنار کیفیت و اصالت و زیبایی، قیمتی مقرون به صرفه و کاملا اقتصادی داشته باشند.

مرکز فروش قاب عکس در تهران

اگر میخواهید مرکز فروش قاب عکس در تهران بدونید که کجا هستش ما فروشگاه قاب عکس نورقائم به شما معرفی میکنم عکس یا لوح خاصی دارید که شما را به یاد برخی از عزیزترین لحظات زندگیتان می اندازد؟ از قاب مناسب استفاده کنید تا زیبایی و خاص بودن آن را دو چندان کنید.

 یک قاب با طراحی خوب نه تنها زیبایی خاطراتی را که یک آیتم یادگاری یا عکس ثبت می کند به نمایش می گذارد، بلکه می تواند ظاهر خانه شما را نیز بهبود بخشد. قاب عکس یک هنر تخصصی است که باید توسط افراد مجرب و ماهر انجام شود. انتخاب یک قاب عکس مناسب برای تصاویر شما مهم است.اگر به دنبال مرکز فروش قاب عکس در تهران هستید، به مکان مناسبی رسیده‌اید. ما یک تیم حرفه ای هستیم که انواع مختلف قاب عکس را تولید و به بازار عرض می کنیم. تیم ما در قاب‌بندی تقریباً هر چیزی مهارت دارد، شما می توانید قاب عکس های زیبا را در اندازه های مختلف از ما خریداری کنید.

شما می توانید خرید اینترنتی قاب عکس را با ما تجربه کنید. برای اینکه کارها سریع، مقرون به صرفه و راحت باشد، ما قاب هایی را در ?? اندازه استاندارد می سازیم که همیشه در فروشگاه ما موجود است. هزاران قاب در مجموعه ای از رنگ ها و سبک ها آماده عرضه هستند.

 

تنها چیزی که برای شروع نیاز داریم اثر هنری، عکس یا پوستر شماست. حتما آن را همراه خود بیاورید تا بتوانیم آن را اندازه گیری کنیم و بهترین قاب را متناسب با بودجه شما برای شما پیدا کنیم.

 

اگر اولین بار است که به فروشگاه ما اینترنتی و یا فیزیکی ما می آیید، نگران نباشید، آسان است. یکی از کارکنان ما شما را راهنمایی می کند و همواره در طول خرید در خدمت شما خواهد بود تا شما را در این فرآیند کمک کند.

 

سوالات متداول

  • چاپ عکس، برای قاب عکس در هر سایزی انجام میشه ؟

بله چاپ عکس برای قاب عکس بخواهید ما داریم

  • ویژگی قاب های پی وی سی (pvc) چیست؟

قاب‌های پی‌وی‌سی از جنس پلاستیک فشرده اند، این قاب ها ضد خش و آب هستند و به آسانی تمیز می‌شوند و قابلیت رنگ و تغییر شکل نیز دارند. قیمت این قاب‌ها نیز مناسب است

 

https://www.bitsdujour.com/profiles/BJE1wg

https://letterboxd.com/LaibaFinch4/

https://www.mapleprimes.com/users/LaibaFinch4

https://www.f6s.com/asha-riya92

https://www.intensedebate.com/people/LaibaFinch44

https://www.openlearning.com/u/ashariya-rhdce4/

https://gitlab.com/LaibaFinch4

https://qiita.com/LaibaFinch4