از من تا تو

از من تا تو

از من تا تو

از من تا تو

پارتیشن تک جداره:

پارتیشن تک جداره:

 

یک پارتیشن تک جداره آلومینیومی شش مایل ، یک دیوار پارتیشن ساخته شده از قاب آلومینیومی هشت لایه با پرکننده MDF شش مایل و پارتیشن تک جداره شیشه ای شیب دار یا شیشه برفی یا پارتیشن تک جداره شش مایل است.

 

پارتیشن تک جداره با سیم پیچ آلومینیومی بهترین گزینه برای فضاهای کوچک است. همچنین نصب و اجرای آسان و سریعی دارد. بعلاوه قیمت مناسبی هم دارد.

 

نحوه اجرای پارتیشن تک جداره  

پس از اندازه گیری دقیق محیط و انتخاب رنگ و مدل دیوار پارتیشن ، در کارگاه تولید آلومینیوم ساخته می شود. درب های آلومینیومی در این نوع پارتیشن تک جداره معمولاً 90 سانتی متر عرض و 200 سانتی متر ارتفاع ساخته می شوند. و قیمت پرکننده متناسب با دیواره پارتیشن میانی درب است تا سطح ارتفاع درب و پرکننده دیوار یکسان باشد. ستون های آلومینیومی هشت ضلعی با توجه به ارتفاع مورد نظر و نیروهای رابط میانی دیواره پارتیشن که وظیفه اتصال ستون ها به یکدیگر را دارد ، برش داده می شوند.

 

دارای قفل درب آلن است و می تواند رنگ متفاوت یا همان رنگ آلومینیومی داشته باشد. این مدل پارتیشن ارزانترین پارتیشن تولید شده توسط گروه پارتیشن منفرد است که با قیمت هر متر مربع 77000 تومان برآورد می شود. و برای استحکام بخشیدن به دیوار ، دو روش برای ادامه ستون و نصب جک پارتیشن یا ساخت قوطی با همان رنگ آلومینیوم وجود دارد. در بالای پارتیشن برای نگه داشتن ستون ها به هم یا استفاده از قفسه یا گلدان پارتیشن استفاده می شود.

 

قیمت پارتیشن تک جداره:

نحوه محاسبه قیمت درب پارتیشن آلومینیومی تک جداره ، ضمن محاسبه متراژ ، به دلیل مشغله زیاد ، اختلاف قیمت 350 هزار تومان اضافه می شود. هزینه نصب پارتیشن تک جداره شش مایل مانند سایر محصولات پارتیشن 10٪ از مبلغ کل است.

 

پارتیشن تک دیواره شش مایلی DF در شش رنگ سفید ، راش ، میلگرد ، روکش ، گونی و بازار موجود است. فرم آلومینیوم نیز در رنگ های مختلف سفید ، سیاه ، خاکستری ، کرم ، مس ، پوسته ، نارنجی تولید می شود. زمان اجرای پارتیشن یا دیوار پارتیشن شش مایل کمتر از 48 ساعت از زمان اندازه گیری پارتیشن و دریافت پیش پرداخت است.

 

نمونه پارتیشن های تک دیواره شش مایلی و سایر مدل های پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره در کلیه خیابان های تهران و شرکت ها ، سازمان ها و مراکز تجاری و اداری اجرا شده است. که با هماهنگی دفتر پارتیشن بندی Shaddel قابل بازدید است ، هدف ما جلب رضایت مشتری و ارتقا you شما پس از سود ما است ، پس خدا را شکر از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.