از من تا تو

از من تا تو

از من تا تو

از من تا تو

کدام صندلی برای آرایشگاه مناسب است ، صندلی پدالی یا صندلی برقی؟


کدام صندلی برای آرایشگاه مناسب است ، صندلی پدالی یا صندلی برقی؟

 

برای اینکه بتوانید تجهیزات مناسب برای سالن زیبایی خود را تهیه کنید ، بهتر است ابتدا با آنها کاملاً آشنا شوید و بدانید که هر دستگاه برای چه مواردی استفاده می شود ، تا انتخاب های بهتری را بر اساس نیازهای خود داشته باشید. معمولا هنگام خرید لوازم آرایشگری ، آرایشگران بین انتخاب صندلی برقی و صندلی پدالی مشکل دارند و نمی دانند کدام راحت تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود. به همین دلیل ، با ذکر ویژگی های این دو ، هدف ما این است که انتخاب را برای این گروه از آرایشگران راحت تر کنیم.

صندلی آرایشگری با پدال

صندلی پدالی یکی از محبوب ترین صندلی ها در هر آرایشگاهی است

طرحستان : صندلی آرایشگری با سوکت یا پدال یکی از پرکاربردترین و پرکاربردترین صندلی ها در سالن های زیبایی است. صندلی های آرایشگری با سوکت یا سوکت پدالی دارای یک پدال پدالی هیدرولیک در پایین صندلی هستند که قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی را فراهم می کند. همچنین بیشتر صندلی های سوکت پدال را می توان 360 درجه چرخاند و صندلی را می توان در هر زاویه ای قفل کرد. این صندلی ها جایی برای قرار دادن پاها دارند که باعث راحتی بیشتر مشتریان می شود.

صندلی های دارای پدال معمولاً از نوعی مایع یا روغن برای اعمال نیرو از یک پدال نصب شده در پشت یا کنار صندلی برای تنظیم ارتفاع و تکیه گاه صندلی استفاده می کنند. به همین دلیل به این نوع صندلی ها کنترل پدال یا صندلی های هیدرولیک نیز گفته می شود و آرایشگر می تواند به راحتی و با کمترین نیرو صندلی را بدون بلند شدن مشتری از روی صندلی تنظیم کند. از طرفی به دلیل سادگی سیستم انتقال نیرو در این نوع صندلی ها ، عمر آنها بسیار طولانی است و در صورت وجود نقص در عملکرد ، به راحتی و در کوتاه ترین زمان قابل تعمیر هستند.

نیمکت انتظار برای آرایشگاه

این صندلی نیمکت انتظار  در انواع مختلف ساخته و تولید می شود که تفاوت آنها در گزینه های کوچک است. صندلی برقی شبیه صندلی پدالی است و تقریباً کاربردهای مشابهی دارد. تفاوت صندلی پدالی در این است که صندلی برقی به جای پدال دارای گیره برقی است که می توان از آن برای بالا و پایین بردن صندلی در اندازه های مختلف یا باز و بسته شدن پشتی استفاده کرد.نیمکت انتظار  یک صندلی برقی ، مانند صندلی پدالی ، نیازی به مراجعه به مشتری برای داشتن پایه یا تنظیم ارتفاع ندارد. ویژگی دیگر این نوع صندلی این است که می توانید آن را به راحتی با شکل دلخواه خود تنظیم کنید. نیمکت انتظار

نیمکت انتظار صندلی های برقی می توانند برای همه سالن های زیبایی مناسب تر به نظر برسند. زیرا استفاده از آن راحت تر است. به این ترتیب ، نیازی به استفاده از پدال برای چرخاندن یا تغییر ارتفاع آن ندارید و این کار را می توان تنها با یک دکمه یا کنترل از راه دور انجام داد. اما اگر بخواهیم راحتی کار را کنار بگذاریم ، دلایلی وجود دارد که ثابت می کند خرید صندلی با پدال بسیار ارزان تر است. زیرا علاوه بر قیمت مناسب نسبت به صندلی برقی ، می تواند طول عمر بیشتری نیز داشته باشد. این به این دلیل است که موتور صندلی برقی بیشتر خراب می شود و اگر مدتی خراب شود ، این صندلی عملاً کار نمی کند و همچنین صندلی برقی 360 درجه نمی چرخد ??و زاویه آن تغییر نمی کند. زیرا بدون استفاده از آن ، هیچ گزینه دیگری برای تغییر ارتفاع و چرخش صندلی وجود ندارد و مقدار آن برابر با یک صندلی معمولی خواهد بود. بنابراین ، با توجه به اینکه صندلی سوکت پدال دارای تمام قابلیت های یک صندلی برقی است و حتی لازم نیست مشتری برای تغییر ارتفاع یا چرخش از صندلی پایین بیاید ، به نظر می رسد بهترین انتخاب سوکت پدال صندلی است زیرا تنها تفاوت آن با صندلی برقی ، تفاوت آن با پدال است. از سوی دیگر ، صندلی های پدالی نیز از نظر کیفیت ساخت بسیار بهبود یافته اند و می توانند به راحتی با صندلی های برقی در این زمینه رقابت کنند ، بنابراین توصیه می کنیم صندلی پدالی بخرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.